• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4448 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۴ شهريور

ويژه

بانك رفاه آغازگر جنبش سرآمدي است

12 سال پيش بانك رفاه به عنوان نخستين بانك ايراني موفق شد گواهينامه تعهد به تعالي بنياد اروپايي مديريت كيفيت EFQM را كسب كند. اين گواهينامه ويژه سازمان‌هايي است كه حركت به سمت تعالي را آغاز كرده‌اند و دريافت آن ازسوي بانك آغاز‌گر جنبش سرآمدي در نظام بانكي است. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران به نقل از پايگاه خبري تحليلي بنكر، بانك رفاه
در راستاي اجراي اهداف و مقاصد متعالي مديريت و با هدف استقرار نگرش علمي به ذي‌نفعان و تلاش براي اجراي تعادل پايدار بين خواسته‌ها باتوجه به توانايي‌ها و قابليت‌هاي سرمايه انساني ارزشمند خود، مشكلات و مهارت‌هاي حركت در مسير تعالي را آگاهانه پذيرفت تا طي برنامه بلندمدت خود، زمينه تامين حداكثري نيازها و انتظارات ذي‌نفعان خود را فراهم كند. حال اين بانك پس از كسب مديريت كيفيت EFQM و پس از گذشت بيش از يك دهه توانسته به اهداف و مقاصد متعالي مديريت پيش‌بيني شده خود دست يابد. مدل EFQM يك ديد جامع و سرآمدي كل نگر از سازمان را ارايه مي‌كند و مي‌توان از آن براي شناخت تفاوت‌هاي آنها و برقراري ارتباط بين روش‌هاي مذكور استفاده كرد، بنابراين اين مدل را مي‌توان در رابطه با هر تعداد از اين ابزارها براساس نيازها و اهداف سازمان موردنظر به عنوان يك ساختار فراگير و جامع براي بهبود سرآمدي و توسعه پايدار آن استفاده كرد. با استفاده درست از مدل سرآمدي EFQM، با همراهي منطق RADAR مي‌توان اطمينان حاصل كرد كه همه روش‌هاي مديريتي مورداستفاده، توسط يك سازمان سيستمي منسجم و هدفمند است كه پيوسته در حال رشد و بهبود است و باعث دستيابي به استراتژي موردنظر سازمان مي‌شود. به عبارت ديگر اين مدل سرآمدي به مديران و رهبران سازمان اجازه مي‌دهد كه روابط علت و معلولي بين آنچه در سازمان آنها انجام مي‌شود و نتايجي كه آنها به آن دست پيدا مي‌كنند را درك كنند. براساس گزارش بنكر، بنياد اروپايي مديريت كيفيت (EFQM) موسسه‌اي غيرانتفاعي است كه در سال 1988 ميلادي با هدف درخشش سازمان‌هاي اروپايي در جهان از طريق توانمند‌سازي آنها، با همكاري 14 سازمان بزرگ آن قاره تاسيس و در سال 1991 ميلادي نخستين ويرايش مدل EFQM با نگاه به مدل‌هاي معتبر جهان در سه سطح 1-تعهد به تعالي 2- اشتهار به تعالي (براي سازمان‌هايي كه حركت مثبت و پايداري را تجربه كرده‌اند) 3- جايزه براي سازمان‌هايي است كه توانسته‌اند در بلندمدت، مفاهيم بنيادين مدل را به‌طور كامل نهادينه كنند، تدوين شد.

 

اهداي نشان «داوود رشيدي» با حمايت بانك صادرات ايران

سومين دوره اهداي نشان «داوود رشيدي» با حمايت بانك صادرات ايران برگزار مي‌شود. به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران به نقل از خبرگزاري مهر، مراسم سومين دوره اهداي نشان «داوود رشيدي» چهره ماندگار سينما و تئاتر ايران روز پنجشنبه هفتم شهريور با حمايت بانك صادرات ايران در بنياد سينمايي فارابي برگزار مي‌شود. در اين دوره از مراسم‌هاي ساليانه اهداي نشان «داوود رشيدي» كه با عنوان «پرده سينما؛ تصاوير ماندگار» برگزار مي‌شود، بناست يك هنرمند در عرصه سينما، يك هنرمند در عرصه ادبيات و شعر و يك بانوي هنرمند در عرصه تئاتر به عنوان نفرات برگزيده، انتخاب شده و نشان ويژه «داوود رشيدي» به آنها اهدا شود. بانك صادرات ايران در راستاي عمل به مسووليت اجتماعي و حمايت از فرهنگ و ارزش‌هاي ريشه‌دار كشور، نقش ويژه‌اي در حمايت از نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم، همكاري با خانه كتاب و اهالي فرهنگ و هنر را در دستور كار قرار داده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون