• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4450 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۶ شهريور

سه‌شنبه آينده؛ جلسه راي‌اعتماد وزراي جديد آموزش و پرورش و ميراث فرهنگي

در جلسه شوراي معاونين امور مجلس، وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي كه با حضور معاون امور مجلس رييس‌جمهور در مركز همايش‌هاي امام علي(ع) وزارت دفاع و پشتيباني و با ميزباني اين وزارتخانه برگزار شد، معرفي وزراي جديد آموزش و پرورش و ميراث فرهنگي و گردشگري از سوي رييس‌جمهور به مجلس مورد بحث و بررسي قرار گرفت. به گزارش ايسنا، حسينعلي اميري خواستار توفيق حركت و رهروي در مسير آرمان‌ها و راه شهدا و خدمتگزاري به مردم صبور و با استقامت و وفادار ايران اسلامي شدند.

اميري درباره معرفي وزير آموزش و پرورش گفت: محسن حاجي‌ميرزايي از سال ۹۲ تاكنون دبير هيات دولت بوده است. از سال ۸۸ تا ۹۲ رييس كميسيون اصلاح الگوي مصرف بوده است. ايشان از سال ۸۵ تا سال ۸۹ رييس مركز ملي بهره‌وري ايران بوده است.

آقاي حاجي ميرزايي در سال‌هاي دورتر، معاون آموزش، معاون اداري، مالي و قائم مقام نهضت سوادآموزي بوده است. ايشان مدتي نيز مشاور وزير آموزش و پرورش بوده است.

معاون امور مجلس رييس‌جمهور در معرفي وزير ميراث فرهنگي و گردشگري نيز گفت: آقاي مونسان پيش از اين رييس هيات‌مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش و عضو هيات‌مديره و مديرعامل شركت توسعه فضاهاي فرهنگي شهرداري تهران بود. مسووليت‌هايي از جمله عضو هيات‌مديره و مديرعامل سازمان مهندسي و عمران شهر تهران، عضو هيات‌مديره و مديرعامل شركت آتي‌ساز (بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي)، عضويت هيات‌مديره و معاونت اجرايي شركت هريس (ستاد اجرايي فرمان امام (ره)، عضويت هيات‌مديره و معاونت اجرايي شركت دي (بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي) و مدير نمونه شهرداري تهران در سال ۱۳۹۱ نيز از ديگر سوابق اجرايي آقاي مونسان است. ايشان در حوزه‌هاي مختلف نظير توسعه زيرساخت و سرمايه‌گذاري توسعه فضاهاي فرهنگي تجارب اجرايي و مديريتي موثري را در كارنامه دارد. ايشان همچنين داراي سوابق علمي و پژوهشي متعدد در حوزه‌هاي فني و مديريتي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون