• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4465 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۶ شهريور

تامين و توزيع عادلانه كالا توسط به‌پخش در مناطق سيل‌زده

سال 98 جور ديگر آغاز شد. نزول باران الهي و به تبع آن وقوع سيل در اقصي نقاط كشور عزيزمان ايران و از دست دادن برخي هموطنان‌مان شيريني سال نو را به كام همگان تلخ كرد. در اين ايام كه تمامي شركت‌ها و سازمان‌ها در تعطيلي سال نو به سر مي‌بردند، شركت به‌پخش وابسته به گروه صنايع بهشهر، به دليل تعهد كاري و ايمان، كه بخشي از آن نشات گرفته از تامين كالا به صورت عادلانه و يكسان، در سريع‌ترين زمان ممكن در كل كشور است، از دقايق اوليه حادثه در محل حاضر شده و با ارزيابي نسبي و مساعدت مديرعامل مهندس محسني‌مجد و هماهنگي و اجراي دستورات مديرعامل محترم شركت توسعه صنايع بهشهر دكتر يوسفي، اقدام به تامين بسته‌هاي حمايتي خانواده‌ها شامل محصولات غذايي، شوينده و بهداشتي كرد. البته اين پايان كار نبود و مديران عامل شركت به‌پخش و گروه توسعه بهشهر، در محل مناطق سيل‌زده حاضر شدند و با مردم شهرهاي درگير سيل ابراز
همدردي كردند.

اما شركت به‌پخش در ابتدا با حضور در استان گلستان و هماهنگي‌هاي لازم با مركز پخش استان، پرسنل اين مركز به صورت شبانه‌روزي، تعداد 4 هزار بسته در مكان‌هايي چون شهرستان آق‌قلا، گميشان و بندر تركمن و روستاهاي تازه‌آباد، كل‌آباد، حكيم‌آباد و كمپ‌هاي اتراچاي، محمدآباد، سالن اداره اتباع، مدرسه فني و حرفه‌اي، مسجد زينبيه، سالن ورزشي اميرآباد، سالن ورزشي بندر تركمن و هنرستان قدس، توزيع كردند.

سپس با هماهنگي مركز پخش استان فارس، تعداد 800 بسته با همكاري هلال‌احمر، در محدوده سعدي و بلوار هفت‌تنان توزيع شد. همچنين اين مركز تعداد 300 بسته نيز در روستاهايي چون پري‌كدان و دم‌چنار استان كهگيلويه و بويراحمد توزيع كرد.

در استان‌ لرستان به دليل حجم بالاي سيل و خسارت و با وجود صعب‌العبور بودن مسيرها براي امدادرساني، تعداد 2 هزار بسته، در مكان‌هايي چون خرم‌آباد، چمگز، پلدختر، معمولان، دم‌رود، چمه، ميان مردم سيل‌زده توزيع شد.

در اين بين با عملكرد به موقع و مناسب شركت به‌پخش و به درخواست سپاه خرم‌آباد، 50 هزار عدد كنسرو از همدان به سمت خرم‌آباد، منتقل و به فروشگاه اتكا تحويل داده شد.

شركت به‌پخش با وجود گستردگي سيل در استان خوزستان و نياز به حجم بالاي امدادرساني، تعداد 9 هزار و پانصد بسته در مناطقي چون آبادان، خرمشهر، كارون، كوت عبدالله، شعيبيه، اهواز، شوش، بامدژ، سوسنگرد، رفيعيه توزيع كرد.

بايد اعتراف كرد كه تمامي مراكز پخش استان‌ها با درايت، اتحاد، همدلي و سخت‌كوشي در ايام عيد با حضور به موقع و شبانه‌روزي، اين بسته‌ها را آماده كرده و مديران اين مراكز همكاري‌هاي لازم را با مسوولان مختلف مناطق داشتند.

همچنين همكاري با هلال‌احمر، بسيج، سپاه، ارتش و نيروي انتظامي، يكي ديگر از اقداماتي بود كه در شرايط بحراني به شكلي شايسته انجام شد؛ به‌طوري كه در برخي مناطق با استفاده از بالگرد، نفربر، كاميون‌هاي سنگين، قايق و با كمك گرفتن از نيروهاي بومي و مردمي سعي كرديم اين اقدامات را با شعار هميشگي به‌پخش (تامين و توزيع سريع و عادلانه) به شيوه درست انجام دهيم.

اميدواريم زين پس شاهد سوگ عزيزان‌مان در هيچ جاي ايران عزيز نباشيم، اما تقدير هر آنچه باشد ما آمادگي لازم را داريم تا در تمامي بحران‌ها حضور به موقع و فعالي داشته باشيم و كالاهاي ضروري و مورد نياز را تامين كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون