• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4478 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۰ مهر

ويژه

افزايش كيفيت محصولات دندان‌شكن‌ترين پاسخ به دشمنان

مهندس عظيميان مديرعامل فولاد مباركه در آيين افتتاح نمايشگاه دفاع مقدس اين شركت گفت: افزايش كمي و كيفي محصول و رونــــق توليد، دندان‌شكن‌ترين پاسخ به دشمنان است.وي با اشاره به تهاجم همه‌جانبه دشمن در طول جنگ تحميلي گفت: دشمن با تهاجم زميني و اقدامات تروريستي در تمامي شهرهاي كشور سعي داشت تا انقلاب اسلامي را با شكست مواجه كند، اما با هدايت‌هاي بنيانگذار كبير انقلاب، همه نقشه‌هاي آنها با شكست مواجه شد. راهبردهاي به‌موقع و كارساز امام خميني (ره) موجبات اقتدار هرچه بيشتر نظام را فراهم كرد.وي با اشاره به آيات سوره فجر و دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: وظيفه همه ماست كه با برپايي چنين آيين‌هايي ياد و خاطره شهدا را زنده نگه داريم و در پاسداشت ارزش‌هاي دفاع مقدس بكوشيم.مهندس عظيميان خاطرنشان كرد: مردان و زنان زيادي در طول جنگ جان شيرين خود را از دست دادند و بسياري از هم‌وطنان ما به اسارت درآمدند و جانباز شدند تا ما امروز گوهري به نام «فولاد مباركه» داشته باشيم و بتوانيم در محيطي امن به زندگي خود ادامه دهيم. همه ما مديون اين ايثارگري‌ها هستيم.

براساس گزارش مردادماه ٩٨ شاپرك

رتبه دوم بانك صادرات در تراكنش‌هاي صنعت پرداخت

براساس گزارش اعلام‌شده از سوي شاپرك (شبكه الكترونيكي پرداخت كارت) در مردادماه ٩٨، بانك صادرات ايران با ٥٦/١١ درصد، رتبه دوم مبلغ تراكنش‌هاي صنعت پرداخت بانكداري الكترونيك را به خود اختصاص داد. به گزارش روابط‌عمومي بانك صادرات ايران، اين بانك با كسب بيش از ٨ درصدي سهم بازار تعداد تراكنش‌ پايانه‌هاي فروشگاهي و سهم بيش از ١٢ درصدي مبلغ تراكنش‌ پايانه‌هاي فروشگاهي شبكه بانكي، در جايگاه سوم ايستاد. همچنين بانك صادرات ايران در مردادماه ٩٨، از لحاظ بيشترين تعداد كارت برداشت تراكنش‌دار و بيشترين تعداد كارت اعتباري تراكنش‌دار در جايگاه دوم و با سهم بيش از ١١درصدي تعداد كارت‌هاي بانكي تراكنش‌دار در شبكه شاپرك، در مقام سوم ايستاده است. گزارش مردادماه شاپرك نشان‌ مي‌دهد كه بانك صادرات ايران براساس شاخص اندازه‌گيري ميزان تمركز بر بازار صادركنندگي و بررسي ميزان رقابت بانك‌ها در صدور انواع كارت بانكي، در حوزه كارت‌هاي اعتباري، در جايگاه دوم قرار دارد. همچنين اين بانك در مردادماه ٩٨، رتبه سوم از نظر بيشترين سهم تعداد و مبلغ تراكنش‌هاي صادرشده و پذيرش‌شده را در نظام بانكي كشور به خود اختصاص داده است. بانك صادرات ايران سومين دارنده گردش مالي بالا در شبكه شاپرك در مردادماه ٩٨ بوده است.

واكنش به خبر خودروي جايگزين پرايد

سايپا توليد خودروي تلفيقي براي جايگزيني پرايد را تكذيب كرد

مركز ارتباطات و امور بين‌الملل گروه خودروسازي سايپا خبر منتشر شده پيرامون جايگزيني يك خودروي جديد تلفيقي به جاي پرايد را قويا تكذيب و اعلام كرد محصولات جديد اين گروه خودروسازي از چند پلتفرم متفاوت توليد خواهد شد كه پلتفرم گروه خانواده پرايد در آن قرار ندارد.

به گزارش سايپانيوز، براساس اعلام گروه خودروسازي سايپا، از نظر فني و تخصصي نيز توليد يك خودرو از تلفيق دو محصول با دو پلتفرم متفاوت امكان‌پذير و يا دستِ‌كم منطقي نيست.مركز ارتباطات و امور بين‌الملل گروه خودروسازي سايپا همچنين اعلام كرد دبير محترم انجمن تخصصي صنايع همگن نيز كه اين خبر از وي نقل قول شده، آن را تكذيب كرده و طبق اطلاعيه انجمن، برداشت و استنباط خبرنگار رسانه منتشركننده از اين موضوع اشتباه بوده است.

لازم به ذكر است گروه خودروسازي سايپا پس از تغييرات مديريتي و براساس رويكردها و راهبردهاي جديد خود از ابتداي سال ۹۸ طراحي و توليد محصولات جديد را در دستور كار قرار داده كه به‌زودي معرفي خواهند شد.اين محصولات كاملا جديد بوده و تركيب يا تلفيقي از خودروهاي قبلي گروه خودروسازي سايپا نخواهند بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون