• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4479 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۱ مهر

ويژه

پرداخت ۹۰ ميليارد ريال وام قرض‌الحسنه به هنرمندان

بانك قرض‌الحسنه مهر ايران با همكاري صندوق اعتباري هنر به بيش از ۱۷۰۰ هنرمند تسهيلات قرض‌الحسنه به اعتبار ۹۰ ميليارد ريال پرداخت كرد. سقف وام‌هاي اعطايي از محل منابع بانك قرض‌الحسنه مهر ايران ۲۰۰ ميليون ريال بوده است و هنرمندان با معرفي صندوق اعتباري هنر، در سراسر كشور از اين تسهيلات قرض‌الحسنه برخوردار شده‌اند. همكاري ميان بانك قرض‌الحسنه مهر ايران و صندوق اعتباري هنر به منظور تامين و رفع احتياجات ضروري جامعه نويسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان از طريق پرداخت وام‌هاي قرض‌الحسنه با كارمزد ۴ درصد از سال ۱۳۹۶ آغاز شده است. بانك مهر ايران اعلام آمادگي كرده در صورتي كه صندوق اعتباري هنر در تامين بخشي از منابع همكاري كند، با ايجاد هم‌افزايي و مشاركت به ميزان معادل منابع صندوق به هنرمندان تسهيلات پرداخت مي‌كند.

اعطاي ١٢ هزار وام قرض‌الحسنه بانك صادرات به سيل‌زدگان

بانك صادرات ايران در شش ماه اول سال ٩٨ به مردم مناطق سيل‌زده كشور بيش از ١٢ هزار فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت كرد. به گزارش روابط‌عمومي بانك صادرات ايران، هموطنان آسيب‌ديده از سيل فروردين ماه سال جاري طي شش ماه گذشته بيش از ١٢ هزار و ٦٥٥ فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بيش از سه هزار و ٥٦٥ ميليارد ريال از بانك صادرات ايران وام قرض‌الحسنه دريافت كرده‌اند كه روند پرداخت تسهيلات به آسيب‌ديدگان از سيل همچنان در شعب اين بانك ادامه دارد. حمايت از بخش‌هاي مختلف اقتصادي و اجتماعي كشور در حالي طي ساليان متمادي از سوي بانك صادرات ايران پيگيري مي‌شود كه طي شش ماه اول سال ٩٨ نيز بيش از ٩١ هزار و ٧٥٤ فقره وام قرض‌الحسنه بالغ بر ١٣٨ هزار ميليارد ريال به مناطق محروم و نيازمند كشور پرداخت شده است.

پيشرفت 50 درصدي مدارس بانك‌پاسارگاد در مناطق سيل‌زده

پروژه ساخت 13 مدرسه در مناطق سيل‌زده‌ استان لرستان توسط بانك پاسارگاد، به طور ميانگين بيش از 50 درصد پيشرفت داشته است. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، اين بانك جهت ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي خود و پس از وقوع حادثه تلخ سيل در برخي استان‌هاي كشور، ضمن اهداي كمك‌هاي فوري به هموطنان در زمان وقوع حادثه و تشكيل ستاد پشتيباني، برنامه اساسي و بنيادي خود در سال جاري را مشاركت در ساخت و بازسازي مدارس در مناطق سيل‌زده اعلام كرد. در همين راستا، پس از انجام هماهنگي‌هاي لازم با سازمان‌هاي مرتبط و بررسي و نيازسنجي، از اوايل سال 1398 پروژه‌هاي ساخت 13 مدرسه در استان لرستان را آغاز كرد كه تاكنون به‌طور ميانگين اين پروژه‌ها بيش از 50 درصد پيشرفت داشته‌اند. گفتني است بانك‌پاسارگاد پس از وقوع حادثه دلخراش سيل، با تشكيل ستاد پشتيباني جهت برنامه‌ريزي بهتر براي حمايت از هم‌ميهنان سيل‌زده، كمك‌هاي خود را به اين مناطق آغاز كرد. در همين راستا مقرر شد كه در سال جاري بودجه ‌تبليغاتي بانك، صرف مشاركت در بازسازي و ساخت مدارس تخريب‌شده در مناطق سيل‌زده شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون