• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4486 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۲۰ مهر

معاون قضايي دادگستري خوزستان خبر داد

هيچ كارگري در موضوع هفت‌تپه بازداشت نيست

معاون قضايي دادگستري خوزستان از آزادي كارگران بازداشتي شركت توسعه نيشكر هفت تپه خبر داد. به گزارش روابط عمومي دادگستري خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحميد امانت‌بهبهاني گفت: تعداد شش نفر از كارگران شركت كشت و صنعت نيشكر هفت‌تپه كه با شكايت شاكي خصوصي و گزارش ضابطين به اتهام اخلال در نظم عمومي و شركت در تجمعات غيرقانوني بازداشت شده بودند، امروز پس از توديع وثيقه آزاد شدند. او تصريح كرد: متهمان ابتدا به دادسرا احضار و صدور قرار تامين وثيقه به اطلاع آنان رسانده شد اما با توجه به عدم توديع وثيقه در زمان قانوني، بازداشت و به زندان اعزام شده بودند.

حجت‌الاسلام امانت‌بهبهاني افزود: برخلاف شايعات بي‌اساس منتشر شده در فضاي مجازي مبني بر دستگيري متهمان در شهرستان خرم‌آباد، لازم به ذكر است كه متهمان در حوزه قضايي شهرستان شوش و پس از طي مراحل قضايي مذكور بازداشت و روانه زندان شده بودند. او ضمن هشدار جدي به شايعه‌سازان و مروجان اخبار دروغين و جعلي در فضاي مجازي از پليس فتاي خوزستان خواست نسبت به شناسايي اين افراد اقدام و آنان را به دادگستري خوزستان معرفي كند.

سرپرست اداره روابط عمومي و ارتباطات خوزستان همچنين گفت: رييس محترم كل دادگستري خوزستان و دادستان عمومي و انقلاب مركز استان تمامي تلاش خود را در جهت حمايت از حقوق قانوني جامعه كارگري به كار گرفته و همواره در جهت رفع موانع توليد و احقاق حقوق كارگران اين شركت همت گماشته‌اند.

همچنين روز گذشته حسيني‌پويا، دادستان عمومي و انقلاب مركز استان خوزستان در اظهاراتي كه ميزان آن را منتشر كرد صراحتا مساله بازداشت كارگران در هفت‌تپه را تكذيب كرد. او گفت: «كارگران هفت‌تپه آزاد شدند و هيچ كارگري درخصوص موضوع هفت‌تپه در بازداشت نيست.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون