• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4492 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۸ مهر

رفع تمامي نيازهاي پرداختي روزمره با كيف پول كيپاد

كيپاد يا همان كيف پول همراه پاسارگاد، خدمت جديدي از بانك پاسارگاد است كه توسط شركت پرداخت الكترونيك پاسارگاد، با هدف ايجاد تحول در عرصه پرداخت‌هاي خُرد روزمره، از طريق تلفن‌همراه هوشمند عرضه شده است.

عصر بانك؛ اپليكيشن كيپاد، كيف پولي الكترونيكي بانك پاسارگاد است كه قابليت‌‌هاي متعددي را در حوزه پرداخت براي كاربران فراهم مي‌كند. شما با نصب اين اپليكيشن و استفاده از آن، مي‌توانيد پرداختي امن، سريع و آسان را در حوزه‌هاي مختلف پذيرندگي كيپاد تجربه كنيد.

كيپاد محدود به مشتريان بانك پاسارگاد نيست

استفاده از اپليكيشن كيپاد منحصر به مشتريان بانك پاسارگاد نبوده و همه افراد با داشتن كارت بانكي و رمز دوم (اينترنتي) از هر يك از بانك‌هاي سراسر كشور مي‌توانند از خدمات الكترونيك اين اپليكيشن بهره‌مند شوند.

مزيت‌هاي رقابتي كيپاد

توسعه اين اپليكيشن با رعايت آخرين استانداردهاي بانكي و امنيتي انجام شده و واسط كاربري زيبا و سهولت انجام عمليات پرداخت از مزيت‌‌هاي كيپاد است كه استفاده از آن را به تجربه‌‌اي منحصر به فرد براي كاربران بدل ساخته است.

خدمات كيپاد

در اين اپليكيشن علاوه بر خدمات معمول اپليكيشن‌هاي پرداخت از جمله پرداخت قبض از طريق اسكن باركد يا به‌وسيله شناسه، خريد بسته اينترنتي، شارژ مستقيم، نيكوكاري و خريد اشتراك و پخش آنلاين فيلم و سريال آيو، قابليت‌هاي منحصر به فرد بسياري وجود دارد كه در ادامه به آنها خواهيم پرداخت.

قبض برق

با اجراي طرح ملي قبض سبز و جايگزين شدن قبض الكترونيكي به جاي قبض كاغذي برق، اپليكيشن كيپاد، جهت همراهي با اين طرح، گزينه «قبض برق » را به نسخه جديد خود اضافه كرد. كاربران جهت رويت قبض برق خود، مي‌توانند يكبار براي هميشه، شناسه قبض برق را در قسمت «قبض برق» وارد نموده و پس از آن به راحتي نسبت به پرداخت مبلغ آن اقدام كنند.

انتقال به حساب

يكي از قابليت‌هاي منحصر به فرد اپليكيشن كيپاد، انتقال موجودي كيف پول به حساب كاربر است. شما مي‌توانيد در صورت لزوم با مراجعه به قسمت انتقال حساب، مبلغ اعتبار كيف پول خود را از طريق كد شبا (ثبت شده در قسمت پروفايل)، به حساب بانكي خود انتقال دهيد.

پرداخت آنلاين عوارض آزادراه‌ها

مالكان خودروهايي كه قصد عبور از آزادراه‌هاي مجهز به سامانه پرداخت الكترونيكي عوارض آزادراهي (تهران – ساوه)، (قزوين – زنجان)، (قزوين – رشت) و (كرج – قزوين) را دارند، مي‌‌توانند با نصب اپليكيشن كيپاد، ضمن ثبت شماره پلاك خودرو يا خودروهاي خود و انتخاب آزادراه‌هاي عبوري، نسبت به پرداخت عوارض آزادراه‌ها اقدام كرده و با خيالي آسوده از گذرگاه‌هاي الكترونيكي عبور كنند.

پرداخت عوارض طرح ترافيك

از آنجايي كه در طول روز افراد زيادي جهت انجام امور روزمره خود نياز به رفت و آمد در محدوده طرح ترافيك يا آلودگي هوا را دارند؛ اپليكيشن كيپاد در نسخه جديد خود، امكان پرداخت بدهي عوارض طرح ترافيك را فراهم كرده است تا بتوانيد به راحتي با مراجعه به قسمت عوارض طرح ترافيك، پلاك خودروي خود را ثبت كرده و نسبت به استعلام و پرداخت بدهي خود اقدام كنيد.

پرداخت مبتني بر كد تصويري

پرداخت از طريق كدQR، يكي ديگر از خدمات كيف پول همراه پاسارگاد است كه با هدف حذف پول نقد در پرداخت‌هاي خرد روزمره، امكان خريد از فروشگاه‌هاي تحت پوشش يا پرداخت هزينه وسايل حمل و نقل عمومي را فراهم كرده است.

انتقال پول به ديگر كاربران

انتقال اعتبار به كاربري ديگر بدون انتقال به درگاه پرداخت و تنها با انتخاب فرد مورد نظر از فهرست تماس‌ها يا وارد كردن شماره تماس فرد مورد نظر، قابليتي است كه كيپاد براي كاربران خود فراهم ساخته است.

شارژ كارت‌‌هاي شهروندي

در صورتي كه گوشي موبايل شما مجهز به فناوري NFC باشد، مي‌توانيد با استفاده از كيپاد كارت شهروندي خود را در شهرهاي مشهد و قزوين شارژ كنيد. براي اين كار كافي است با استفاده از گزينه خريد شارژ، مبلغ مورد نياز خود را وارد كنيد و پس از كسر مبلغ شارژ از كيف پول، كارت شهروندي خود را به پشت تلفن همراه نزديك كنيد تا بدون نياز به مراجعه كيوسك‌هاي شارژ بتوانيد كارت‌هاي بليط خود را شارژ كنيد. لازم به ذكر است شارژ كيف پول و يا انتقال اعتبار نياز به پرداخت كارمزد ندارد و امكان ارايه اين خدمت به شهروندان ديگر شهرهاي كشور نيز در آينده نزديك فراهم خواهد شد.

پرداخت از طريق NFC

كيپـاد كه بر اساس فنـاوري ارتباط ميداني نزديك طراحي شده اين امكان را براي كاربران در مشهد و قزوين مهيا مي‏سازد تا پـرداخت‏‌هـاي خـود را از طـريق فنــاوري NFC تلفـن ‏هاي همراه اندرويدي ورژن 4.2 و سيم كارت‏‌هاي NFC ايرانسل (و در آينده‏‌اي نزديك، ديگر اپراتورهاي تلفن همراه كشور) انجام دهند كه در مطلب جداگانه به آن خواهيم پرداخت.

در آخرين هفته شگفت‌انگيز كيپاد چه خبر است؟

شما كاربران اپليكيشن كيپاد مي‌توانيد تا آخر مهرماه با انجام هر تراكنش در اين اپليكيشن از 5 جايزه 5 ميليون توماني (در مجموع 25 ميليون تومان) در چهارمين هفته شگفت‌انگيز كيپاد بهره‌مند شويد. بنابراين اگر تا به‌حال كيپاد را در گوشي‌تان نصب نكرديد، براي نصب نسخه‌هاي اندرويد يا IOS از طريق سايت www.kipod.ir و سايت بانك پاسارگاد به نشاني www.bpi.ir اقدام كنيد.همچنين مي‌توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص جزئيات خدمات ارايه‌شده در اين برنامه، با مركز تماس مشتريان شركت پرداخت الكترونيك پاسارگاد به شماره 23505 يا مركز مشاوره و اطلاع‌رساني بانك‌پاسارگاد به شماره 82890 تماس حاصل كنيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون