• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3228 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۵ ارديبهشت

خبر كوتاه

فروش نوزاد به دست پزشك مشهدي

اطلاع‌رساني پليس| پزشكي كه اقدام به فروش نوزاد مي‌كرد در مشهد دستگير شد.
سرهنگ حجت نيك‌مرام، رييس پليس مشهد با اعلام اين خبر گفت: در پي تماس جواني با مركز پليسي 110 مبني بر اينكه مردي اقدام به خريد و فروش نوزاد مي‌كند، با توجه به حساسيت موضوع، تحقيقات پليسي آغاز شد. بررسي‌هاي ابتدايي پليس حاكي از آن بود كه مرد 51 ساله پزشك است و به محض اطلاع از اينكه پليس به كارهاي غيرقانوني‌اش پي برده نوزاد 23 روزه پسر را به مادرش تحويل داده است.
 جواني كه با مراجعه به اين مرد قصد باج‌گيري از او را داشت و تهديد مي‌كرد كه از كارهايش خبر دارد وقتي با پاسخ منفي وي روبه‌رو شده بود، در تماس با پليس او را لو داده بود. رييس پليس مشهد اظهار داشت: اين پزشك كه سابقه كيفري هم دارد همراه جوان باجگير، مادر نوزاد فروخته شده و زني جوان كه دلال اين نوزادفروشي بود، دستگير شدند.

يك مرد، پنج نفر را جان دوباره بخشيد

ايرنا| مسوول بيماري‌هاي خاص دانشگاه علوم پزشكي استان گيلان گفت: رضايت خانواده گيلاني براي اهدا عضو، به پنج نفر جان دوباره بخشيد. محمدرضا حسين‌زاده عصر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا، افزود: بازعلي سيرتي سيار 55 ساله اهل شهرستان صومعه‌سرا كه به دليل سكته مغزي دچار مرگ مغزي شده بود با رضايت خانواده براي اهداي عضو، موجب نجات جان پنج نفر شد. وي اظهار داشت: اين فرد دچار مرگ مغزي پس از اعزام به بيمارستان هفت تير تهران دو كليه، كبد و نسوج او به بيماران نيازمند پيوند زده شد. سال گذشته، خانواده 16 نفر از افراد دچار مرگ مغزي براي اهدا عضو عزيزشان رضايت دادند.

قتل پسر معتاد به دست پدر

ايسنا| مردي ميانسال در يك درگيري، پسر معتاد خود را با ضربات چاقو به قتل رساند.
سرهنگ داود عبدالمالكي، فرمانده انتظامي شهرستان بهارستان غرب استان تهران با اعلام اين خبر گفت: در پي گزارش فوتي مشكوك به مركز فوريت هاي پليس 110 بلافاصله اكيپي از ماموران كلانتري11 سلطان‌آباد براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند. با حضور كارآگاهان پليس آگاهي در محل مشاهده شد پسري 27 ساله به نام ب-م در ورودي يك منزل مسكوني به پهلو بر زمين افتاده و فوت كرده كه با معاينه جسد از سوي پزشكي قانوني، آثار ضرب و جرح در ناحيه سينه و شكم وي مشخص شد.
سرهنگ عبدالمالكي با بيان اينكه ماموران پس از حضور در صحنه و بررسي‌هاي اوليه به نشانه‌هايي دست يافتند كه نشانگر به قتل رسيدن وي به دست پدرش بود، گفت: در ادامه تحقيقات و بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد كه بين پسر و پدر اختلاف بر سر پول براي خريدن موادمخدر وجود داشته است. به اين ترتيب از متهم بازجويي به عمل آمد كه وي گفت پسرم اعتياد به شيشه داشت و به خاطر اختلاف بر سرپول براي خريد موادمخدر با يكديگر درگير شديم و در اوج عصبانيت وي را به قتل رساندم. به اين ترتيب جسد مقتول كه براثر اصابت چاقو به بدنش جان باخته بود به پزشكي قانوني انتقال يافت.
به اين ترتيب و پس از اعتراف صريح متهم به قتل، صحنه جرم بازسازي و وي با تشكيل پرونده به مرجع قضايي تحويل داده شد.

تصادف مرگبار در خرم‌آباد

مهر| تصادف يك دستگاه خودروي پرايد با تريلر در محور پلدختر - خرم آباد سه كشته و سه مجروح برجاي گذاشت.
سرگرد غلامحسين قبادي، فرمانده پليس راه خرم‌آباد- انديمشك درباره جزييات اين تصادف گفت: يك دستگاه سواري پرايد كه از خرم‌آباد به سمت پلدختر حركت مي‌كرد از روبه‌رو با يك دستگاه تريلر در پيچ گاو زرده برخورد كرد. به گفته سرگرد قبادي، شدت تصادف به حدي بود كه سه سرنشين پرايد در دم جان باختند و سه نفر ديگر مجروح شدند. علت اين سانحه، تجاوز به چپ از سوي راننده سواري پرايد اعلام شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون