• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4501 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۲ آبان

ويژه

فعاليت‌هاي همراه اول نمونه عيني ارتقاي رفاه اجتماعي است

رييس كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي و نماينده مردم شيروان در آيين بهره‌برداري از پروژه‌هاي ارتباطات سيار در مناطق روستايي گفت: فعاليت‌هاي همراه اول در ارايه خدمات تلفن همراه به مناطق محروم و روستايي، نمونه عيني از ارتقاي رفاه اجتماعي و افزايش خدمات الكترونيك در كشور است. به گزارش باديجي، عبدالرضا عزيزي در مراسم بهره‌برداري از پروژه‌هاي ارتقاي سرعت اينترنت همراه اول و ارايه خدمات نسل ۴ تلفن همراه در مناطق روستايي از توابع شهرستان شيروان، ضمن قدرداني از تلاش صورت گرفته در اين زمينه از مهندس دهقاني‌مقدم، مدير ارتباطات سيار منطقه خراسان شمالي به عنوان مدير جهادي و پرتلاش ياد كرد.

ايران خودرو برنامه‌اي براي احداث پايگاه توليدي در كشور تركيه ندارد

هيچ گونه مذاكره‌اي براي راه‌اندازي پايگاه توليدي محصولات ايران‌ خودرو در كشور تركيه صورت نگرفته است.پيرو انتشار خبري مبني بر مذاكره مديران ايران خودرو براي راه‌اندازي سايت توليدي محصولات در كشور تركيه در برخي سايت‌هاي خبري و شبكه‌هاي اجتماعي فضاي مجازي، پايگاه اطلاع‌رساني ايران خودرو در اطلاعيه‌اي اين خبر را تكذيب كرد.بر مبناي اين گزارش، در خبر منتشر شده ادعا شده كه مذاكرات اوليه براي احداث كارخانه توليد محصولات ايران‌ خودرو در تركيه صورت گرفته، در صورتي كه هيچ گونه ديدار يا مذاكره‌اي توسط مديران ارشد ايران خودرو با مقامات تركيه‌اي صورت نگرفته است.

مخابره رشد ۲۰درصدي سودآوري از «همراه»

همراه از ابتداي سال جاري تاكنون بازدهي ۵۲درصدي را نصيب سهامداران خود كرده است. به گزارش گروه تحقيق و مطالعات بورس‌نيوز، شركت همراه اول بر اساس گزارش عملكرد مهرماه شركت موفق به كسب درآمد عملياتي ۱۵هزار و ۵۳۸ ميليارد ريالي شده كه اين درآمد در مقايسه با شهريورماه افزايش ۵.۸درصدي را نشان مي‌دهد.جمع درآمد‌هاي عملياتي تجميعي شركت طي ۷ماه گذشته به ۱۰۰هزار و ۳۶۸ ميليارد ريال رسيده و اين درآمد در مقايسه با مدت مشابه سال قبل بيش از ۲۶درصد افزايش را نشان مي‌دهد.اين موضوع نشان از ادامه روند رو به رشد كسب درآمد‌هاي عملياتي شركت در اين بازه زماني است.درآمد‌هاي اصلي شركت كه شامل درآمد كاركرد مشتركان دايمي و اعتباري بوده با رشد خوبي نسبت به سال گذشته همراه شده و اين بخش از درآمد‌هاي شركت عمدتا شامل دو بخش مكالمات و استفاده از اينترنت و ديتا بوده است. با توجه به روند كسب درآمد شركت انتظار مي‌رود كه درآمد‌هاي عملياتي شركت در سال جاري با بيش از ۲۰درصد رشد نسبت به سال گذشته به بيش از ۱۷۰هزار ميليارد ريال برسد. همچنين انتظار رشد حداقل ۲۰درصدي سودآوري شركت را خواهيم داشت.لازم به ذكر است كه سود هر سهم محقق شده شركت در سال مالي منتهي به پايان اسفند ۱۳۹۷ معادل ۱.۷۸۲ ريال بوده است. به عنوان آخرين نكته در خصوص اين شركت ‌بايد به اين نكته اشاره داشته باشيم كه از ابتداي سال جاري تاكنون سهام اين شركت بازدهي ۵۲درصدي را نصيب سهامداران خود كرده است.اين بازدهي شامل رشد قيمت سهام شركت و همچنين تقسيم سود در مجمع عمومي عادي ساليانه شركت بوده است.

رتبه نخست بانك سپه در پرداخت تسهيلات

مدير شعب منطقه فارس از كسب رتبه اول بانك سپه در رشد پرداخت تسهيلات طي 6‌ماهه نخست سال جاري خبر داد. پايگاه اطلاع‌رساني بانك سپه: مدير شعب منطقه فارس از كسب رتبه اول بانك سپه در رشد پرداخت تسهيلات به واحدهاي توليدي، كاهش مطالبات معوق و افزايش فروش املاك مازاد در استان طي 6‌ماهه نخست سال جاري خبر داد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك سپه، سعيد منصوريان طبايي ضمن اعلام مطلب فوق، افزود: بانك سپه از شهريورماه سال گذشته تا پايان 6‌ماهه نخست سال جاري بيش از 30 هزار فقره تسهيلات به مبلغ 10 هزار و 100 ميليارد ريال به فعالان اقتصادي استان فارس پرداخت كرده است.وي ضمن اشاره به رشد 40 درصدي پرداخت تسهيلات بانك سپه در استان فارس در 6 ‌ماهه نخست سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته تصريح كرد: بانك سپه درزمينه ميزان درصد تسهيلات پرداختي در نيمه نخست سال جاري در بين بانك‌هاي استان رتبه اول را به خود اختصاص داد.او ضمن تأكيد بر اهميت افزايش منابع بانك‌ها در بالا رفتن توان تسهيلات دهي آنها تصريح كرد: بانك سپه به‌منظور كمك به تحقق اهداف و سياست‌هاي اقتصادي دولت در استان فارس از محل فروش املاك مازاد، جذب سپرده و وصول مطالبات، منابع خود را افزايش داد تا با تخصيص آن به واحدهاي توليدي به رونق توليد و اشتغال‌زايي در استان كمك كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون