• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4534 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۱ آذر

قاسم ميرزايي‌نيكو عضو شوراي مركزي فراكسيون اميد:

مجلس بايد از قعر امور به رأس امور بازگردد

قاسم ميرزايي‌نيكو به تخريب‌هايي كه در سال‌ها و به ‌ويژه مدت اخير عليه مجلس و نمايندگان آن اتفاق افتاده، انتقاد دارد. اين نماينده اصلاح‌طلب مجلس معتقد است كه «تخريب مجلس به دليل اين است كه برخي مي‌گويند، مجلس نبايد در راس امور باشد بلكه بايد در قعر امور باشد. بنابراين هر كاري كه باعث تضعيف مجلس مي‌شود، جايز به‌ حساب مي‌آيد.»

نماينده مردم دماوند و فيروزكوه در مجلس ادامه داد: «همه در تخريب مجلس به خودشان حق مي‌دهند و هر كاري از دست‌شان برمي‌آيد، انجام مي‌دهند. اگر مجلس در رأس امور باشد، مانع بسياري از اقداماتي مي‌شود كه توسط سران قوا يا شوراهاي تصميم‌گير ديگر صورت مي‌گيرد.»

اين عضو كميسيون شوراها و امور داخلي كشور در ادامه تاكيد كرد:«اگر مجلس تقويت شود، همه امور به سر جاي خود برمي‌گردد اما قرار نيست برگردد؛ بنابراين مجلس تضعيف مي‌شود و هر كسي به خود اجازه مي‌دهد هر چيزي بگويد. اما متاسفانه هيات ‌رييسه و رييس مجلس اقدامي صورت نمي‌دهند.»

به گفته اين نماينده اصلاح‌طلب «مجلس بايد از قعر امور به راس امور بازگردد» چراكه به گفته ‌او «زماني كه مجلس در جايگاهش نباشد شاهد تخريب و تضعيف آن هستيم.»

ميرزايي‌نيكو همچنين با اشاره به تخريب‌هايي كه نسبت به پروانه سلحشوري، ديگر نماينده اصلاح‌طلب مجلس صورت گرفته، گفت:«تخريب سلحشوري، تخريب فراكسيون اميد نيست؛ بلكه در راستاي تخريب و ضربه‌ زدن به مجلس شوراي اسلامي است. كساني كه در مجلس حرفي دارند و مي‌توانند جايگاهي داشته باشند و نقشي ايفا كنند مورد تهاجم قرار مي‌گيرند. در غير اين صورت كسي كه ساكت است و ديكته نمي‌نويسد، غلطي ندارد. كساني كه حرف دل مردم را بازگو مي‌كنند، طبيعي است كه اينگونه مورد هجوم و حمله قرار مي‌گيرند.»

اين عضو شوراي مركزي فراكسيون اميد در پايان گفت:«مجلسي مي‌تواند خواسته مردم را تحقق بخشد كه نظرات، مصوبات و پيگيري‌هايش نقش ويژه ايفا كند و بتواند در راس امور باشد. اگر اينگونه نباشد هر كسي يك‌ بخشي از آن را مورد حمله قرار مي‌دهد و در اين راستا يكي فراكسيون‌ها را، يكي نمايندگان حوزه انتخابيه خاص را و ديگري زنان مجلس را تخريب مي‌كند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون