• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4538 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۶ آذر

ويژه

انتصاب مديركل دفتر سرمايه‌گذاري و تامين منابع مالي وزارت صمت

وزير صنعت، معدن و تجارت در حكمي نعمت‌الله شهبازي را به عنوان مدير كل دفتر سرمايه‌گذاري و تامين مالي اين وزارتخانه منصوب كرد.

به گزارش شاتا، رضا رحماني در اين حكم آورده است: مقتضي است براساس وظايف و تكاليف ابلاغي، نظارت، برنامه‌ريزي و طراحي شيوه‌هاي روزآمد، بهره‌گيري از توان علمي و تخصصي نيروي انساني و سازماندهي امكانات و ظرفيت‌هاي موجود، در راستاي تحقق اهداف وزارت اقدام نماييد. او در بخش ديگري از اين حكم تصريح كرد: بديهي است هماهنگي و تعامل مناسب با دستگاه‌هاي حاكميتي و اجرايي، استفاده از تمامي ظرفيت‌هاي موجود براي تامين منابع مالي موردنياز بخش هماهنگ‌سازي و تقويت تشكل‌هاي تخصصي غيردولتي، بهره‌گيري از ظرفيت‌ها و نظارت موثر بر فعاليت‌هاي اقتصادي، دستيابي به اهداف تعيين شده را بيش از پيش محقق خواهد ساخت.

وزير صنعت، معدن و تجارت همچنين اضافه كرد: انتظار دارم با تكيه بر اصول قانون‌مداري، اعتدال‌گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد، ضمن رعايت كامل قوانين و مقررات و با برنامه‌ريزي و نظارت صحيح و اتخاذ تصميم اصولي و بهنگام، در جهت ايفاي وظايف، اقدام نماييد.

نعمت‌الله شهبازي دانش‌آموخته رشته علوم اقتصادي در دانشگاه علامه طباطبايي و داراي بيش از دو دهه سوابق و تجارب كارشناسي، مشاوره و مديريت در بخش‌هاي مختلف اقتصادي و بازار سرمايه كشور بوده و ده‌ها مقاله از او در نشريات اقتصادي به چاپ رسيده است. او يكي از اعضاي اصلي ستاد راه‌اندازي سازمان بورس فلزات تهران در سال ٨٢ و مدير مطالعات اقتصادي و ارتباطات اين بورس بود و پس از آن با تاسيس بورس كالاي ايران، در مسووليت‌هاي مختلف اين نهاد مالي از جمله عضويت در
هيات مديره و همچنين مديريت امور بين‌الملل و ارتباطات، براي سال‌هاي متمادي در بازار سرمايه كشور فعاليت مستمر داشته است.

از ديگر سوابق شهبازي مي‌توان به مديريت شركت دخانيات ايران، رياست هيات مديره شركت سنگ‌آهن مركزي، مديرعاملي شركت توسعه گردشگري ايران، معاونت اقتصادي و مالي و قائم‌مقام مديرعامل صندوق بازنشستگي كاركنان فولاد اشاره كرد.

سوپر رونياي ايرانول برترين روغن موتور كشور معرفي شد

محصول روغن موتور سوپر رونيا 5W30 ايرانول براساس بررسي پژوهشگران ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوري صنعت، معدن و تجارت به عنوان محصول برتر تحقيق و توسعه واحدهاي توليدي صنعتي و معدني كشور انتخاب و طي مراسمي با حضور قائم‌مقام وزير صمت در امور بازرگاني و معاونان صمت از مهندس اسحاقي مديرعامل شركت نفت ايرانول تشكر كرد و با اهداي لوح تقدير قدرداني شد. اين محصول شركت نفت ايرانول باتوجه به ويژگي‌هايي ازجمله توليد شده از روغن پايه تمام سنتتيك با استاندارد SN، داراي تاييديه از شركت رنو، كمك به استارت سريع موتور در دماهاي پايين و صرفه‌جويي در مصرف سوخت، مقاوم در دماهاي بالا و پايدار در برابر اكسيداسيون است و تمام خودروهاي خارجي موجود در كشور مي‌توانند از اين روغن استفاده كنند. به گزارش روابط عمومي و تبليغات شركت نفت ايرانول، مهندس عيسي اسحاقي مديرعامل شركت نفت ايرانول پس از دريافت لوح تقدير محصول برتر در جمع خبرنگاران ضمن تشكر از همه كاركنان شركت نفت ايرانول كه در جهت توسعه و پيشرفت بيش از پيش اين شركت طي سال‌هاي اخير گام‌هاي بزرگي برداشته‌اند و ركورد توليد، فروش، صادرات، صادرات روغن موتور، كاهش خام‌فروشي و سهم بازار و سود را از ابتداي تاسيس ايرانول تاكنون شكسته‌اند، گفت: خرد جمعي و همدلي كاركنان ايرانول باعث شد سه محصول جديد با بالاترين سطح كيفي روز دنيا سوپر رونيا 5W30، سوپر رونيا هيبريدي 0W20 و سوپر رويال 5W40 طراحي و در سال جاري به صورت عمده به بازار عرضه كنيم و مورد استقبال مصرف‌كنندگان قرار گرفته است.

ارايه آخرين دستاوردهاي همراه اول در «تلكام پلاس»

همراه اول با حضور در «تلكام پلاس» به رونمايي و معرفي آخرين دستاوردهاي ديجتال و سازماني خود مي‌پردازد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همراه اول در بيستمين دوره نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني (تلكام ۲۰۱۹) كه با عنوان «تلكام پلاس» از فردا آغاز به كار مي‌كند، حضور دارد. شركت ارتباطات سيار ايران با حضور در اين رويداد تخصصي ضمن ارايه آخرين دستاوردها و راهكارهاي سازماني خود به معرفي پلت‌فرم‌هاي «سنجينه» و «آچاره» در قالب كسب وكارهاي ديجيتال خواهد پرداخت؛ كارشناسان اين واحدها نيز در طول برگزاري نمايشگاه به صورت پيوسته پاسخگوي پرسش‌ها و رفع مشكلات احتمالي مشتركان و كاربران خواهند بود. همچنين در جريان برگزاري «تلكام پلاس» ضمن تشريح رويكردهاي حمايتي همراه اول از توليدات داخل از نخستين «پلت‌فرم API شبكه‌اي» كه توسط متخصصان اين شركت طراحي و پياده‌سازي شده است توسط بخش فني و توسعه شبكه اين اپراتور رونمايي خواهد شد. بخش بازاريابي و فروش هم با تمركز بر بخش ارايه راهكارهاي سازماني ضمن توجه به گسترش شبكه شركاي تجاري خود درخصوص تكنولوژي‌هاي جديد، فروشگاه آنلاين سازماني (B۲B) را معرفي و راه‌اندازي خواهد كرد. «تلكام پلاس» از روز سه‌شنبه ۲۶ تا جمعه ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود و همراه اول در سالن ۳۸B پذيراي علاقه‌مندان است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون