• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4538 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۶ آذر

بارسا- رئال در تلويزيون‌هاي اينترنتي

عادل با «كلاسيكو» به ميدان آمد

يكشنبه شب از بستر تلويزيون‌هاي اينترنتي، برنامه‌اي به نام «كلاسيكو» به مناسبت ديدار حساس تيم‌هاي بارسلونا و رئال مادريد، موسوم به الكلاسيكو پخش شد كه بينندگان بسياري داشت. يكي از مهم‌ترين دلايل اقبال بينندگان به اين برنامه، تهيه‌كننده كلاسيكو بود. عادل فردوسي‌پور كه به دلايل نامعلوم ديگر اجازه اجراي برنامه در صداوسيما را ندارد، تهيه‌كنندگي اين برنامه را بر عهده داشت و با دعوت از مهمانان بزرگ، خط و نشاني جدي براي صداوسيما كشيد. اجراي برنامه به ‌عهده پژمان جمشيدي بود و علي دايي و وريا غفوري مهمان‌هاي ويژه برنامه در استوديو بودند. اميرمهدي ژوله آيتم‌هاي استندآپ كمدي اجرا مي‌كرد و ژابي آلونسو، ستاره سابق رئال مادريد كه سابقه بارها حضور در الكلاسيكو را دارد، مهمان ويديويي كلاسيكو بود.

از نكات جالب توجه اين برنامه حضور مهمان‌هاي دختر و پسر طرفدار رئال مادريد و بارسلونا در استوديو بود. فضاي برنامه كمي شبيه به خندوانه بود و با برنامه‌هاي رايجي كه در مورد يك رويداد مهم فوتبالي ديده بوديم، تفاوت‌هاي اساسي داشت. اقبال بينندگان به اين برنامه نشان مي‌دهد فرم مخاطب‌پسندي انتخاب شده است. اين برنامه بيشتر جنبه سرگرمي داشت. نكته جالب توجه اينجاست؛ چهره‌هايي دعوت شدند كه با صداوسيما مشكلاتي دارند. وريا غفوري كمتر از يك هفته پيش جمله معروف «اون دوربين تلويزيونه؟ خاموشش كن!» را گفت و علي دايي مدت‌هاست هيچ مصاحبه اختصاصي با رسانه ملي نداشته است. اميرمهدي ژوله هم ارديبهشت امسال ممنوع‌التصوير شد. برنامه خبري 20:30 يك روز قبل از پخش اين برنامه در گزارشي به‌ شدت به وريا غفوري تاخت و با ربط دادن موضوعاتي نه‌چندان مربوط، كاپيتان محبوب استقلال را نقد كرد.

برنامه محوريت فني نداشت و بيشتر فضاي فان و سرگرمي بر آن حاكم بود. حتي زماني كه ژابي آلونسو روي خط آمد، كمتر در مورد مسائل فني با او صحبت شد و به نظر مي‌رسد عادل فردوسي‌پور قصد نداشته‌ برنامه‌اي با نگاه تاكتيكي و فني بسازد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون