• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4541 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۳۰ آذر

يادمان

4 انتصاب در سازمان زندان‌ها

رييس سازمان زندان‌ها با صدور چهار حكم جداگانه، 2 مديركل و 2 سرپرست را در چهار استان كشور منصوب كرد. بر اساس احكام صادر شده، علي استادي به عنوان مديركل زندان‌هاي استان مازندران منصوب شده است.

او پيش از اين، مديركل استان هرمزگان بود كه با انتقالش، رييس سازمان زندان‌هاي كل كشور، رضا مقبلي را به عنوان سرپرست زندان‌هاي اين استان منصوب كرد.

در ادامه اطلاعيه سازمان زندان‌ها آمده است كه «كشوري» نيز به عنوان مديركل زندان‌هاي استان لرستان منصوب شده است.

او پيش از اين مديركل زندان‌هاي ايلام بود كه با حكم رييس سازمان زندان‌ها تا تعيين مديركل جديد، مهدي‌زاده به عنوان سرپرست زندان‌هاي ايلام منصوب شده است.

در احكام مديران كل بر توسعه اقدام‌هاي اصلاحي و تربيتي براي زندانيان با فراهم كردن بسترهاي لازم در زندان‌ها و توجه به مراقبت‌هاي بعد از خروج و توسعه استانداردهاي لازم در مراكز تاميني و تربيتي و تلاش براي توانمندسازي زندانيان براي بازگشت سالم به جامعه بر اساس رهنمودهاي دين مبين اسلام و با مديريت جهادي تاكيد شده است. پيش از اين غفاريان مديركل زندان‌هاي استان مازندران بود كه بازنشسته شده است.

 

كشف جسد كولبر 14 ساله

كولبري به عقيده بسياري از فعالان سياسي و اجتماعي يكي از مصايب و مسائلي است كه تمام دولت‌ها به نوعي با آن درگير بوده‌اند، ولي تاكنون راهكاري اساسي براي حل و فصل آن در نظرگرفته نشده است از اين‌رو گاه و بي‌گاه اخباري مبني بر جانباختگي كولبران در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر مي‌شود، ولي اين‌بار موضوع مربوط به نوجواني است 14 ساله.

محمدباقر محمدي، مديرعامل جمعيت هلال‌احمر استان كردستان روز گذشته در گفت‌وگو با ايلنا خبر از پيدا شدن جسد «فرهاد خسروي» كولبر نوجوان داد. 3 روز پيش در سروآباد كردستان در منطقه گردنه ژالانه سه كولبر مفقود شده بودند كه دو نفر از آنها دو روز پيش پيدا شدند و اين نوجوان 14 ساله آخرين نفر از اين جمع بود.

علاوه بر فرهاد خسروي 14 ساله، ديگر عضو اين گروه 17 سال داشت كه او نيز جان خود را از دست داده است، ولي براساس اظهارات مديرعامل جمعيت هلال‌احمر استان كردستان نفر
سوم «دچار مصدوميت و به مركز درماني منتقل شده است.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون