• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4548 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۸ دي

ويژه

 

اختصاص بالاترين گواهينامه توليد ورق‌هاي دريايي به فولاد مباركه

انجام 6 نفر روز مميزي از واحدهاي مختلف توليـــدي شامل پشتيباني فني مشتريان، تروپروسس، دفتر فني نورد گرم، كنتـــــرل كيفي نورد گرم و آزمايشگاه محصول، گواهينامه گريدA توليد محصولات دريايي به شركــت فـولاد مباركــه اختصاص يافت. مدير متالورژي و كنترل كيفيت فولاد مباركه در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد با اشاره به اين موضوع عنوان كرد: ورق‌هاي دريايي ازجمله محصولات نورد گرم هستند كه بيشتر با عرض‌هاي بالاي 1500 ميلي‌متر و ضخامت‌هاي بالاي 5 ميليمتر در ساخت كشتي‌ها كاربرد دارند. سعيد نقيه در خصوص اهميت اخذ اين گواهينامه تصريح كرد: داشتن گواهينامه توليد ورق‌هاي دريايي از الزامات بسيار مهم براي توليدكنندگان اين قبيل ورق‌هاست؛ ازاين‌رو تمامي كشتي‌هايي كه براي تردد و فعاليت در آب‌هاي بين‌المللي ساخته مي‌شوند، از نظر جنس و كيفيت بدنه بايد مطابق با استانداردهاي لازم توليد شوند. وي خاطرنشان كرد: موسسه رده‌بنـدي آسيا يكي از موسسات مورد تاييد سازمان جهاني بنادر و دريانوردي است و به نيابت از آن سازمان، گواهينامه‌هاي قانوني جهت تردد ايمن شناورها و صنايع مرتبط به آنها را صادر مي‌كند.

 

تقويت پاسخگويي به سوالات مرتبط با رمز پويا در ‌پاسارگاد

باتوجه به اجراي طرح الزامي شدن استفاده از رمز پويا، براي افزايش كيفيت اطلاع‌رساني به مشتريان و رفع ابهامات و دغدغه آنها، تعداد كارشناسان پاسخگو در مركز مشاوره و اطلاع‌رساني بانك‌ پاسارگاد افزايش يافت.

به گزارش روابط‌ عمومي بانك ‌‌پاسارگاد، مركز اطلاع‌رساني و مشاوره بانك‌ پاسارگاد با افزايش صددرصدي در تعداد سرمايه ‌انساني در سه شيفت كاري، در شبانه‌روز پاسخگوي تعداد بسياري از تماس‌هاي مشتريان درخصوص ضرورت استفاده از رمز پويا، نحوه فعال‌سازي، دريافت، ارايه مشاوره به مشتريان و رفع ابهامات هستند. در اين مركز كارشناسان و بانكداران مسلط به خدمات بانكي، در تلاش هستند ضمن ارايه مشاوره‌هاي تخصصي درخصوص محصولات و خدمات بانك‌ پاسارگاد، سوالات تماس‌گيرندگان را به بهترين نحو ممكن پاسخ دهند. بانك پاسارگاد در اقدامي ديگر، جهت تسريع در امر پاسخگويي، امكان ارسال فايل راهنماي دريافت رمز پويا را براي مشتريان فراهم كرده ‌است. به اين ‌ترتيب كه مشتريان ضمن تماس با اين مركز با شماره82890، فشردن كليد «صفر» و وارد كردن شماره تلفن همراه، لينك مربوط به آموزش نحوه فعال‌سازي و دريافت رمز پويا را از طريق پيامك دريافت خواهند كرد. گفتني است به ‌صورت هماهنگ در نظام بانكي، استفاده از رمز پويا در پرداخت‌هاي غيرحضوري جهت افزايش امنيت حداكثر تا پايان دي ماه الزامي خواهد شد. بر اين اساس، فعال‌سازي رمز پويا از طريق سامانه بانكداري ‌مجازي و سامانه همراه بانك ‌پاسارگاد به سهولت امكان‌پذير است و همچنين مشتريان جهت دريافت اين رمز مي‌توانند از طريق سامانه همراه بانك ‌پاسارگاد، بخش «كارت» و يا كد دستوري #720٭ (گزينه 6) به وسيله تلفن ‌همراه هوشمند و غيرهوشمند، اقدام كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون