• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4560 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ دي

افكار عمومي به شدت جريحه‌دار شده ‌است

1) به چه علت 48 ساعت فرماندهي كل قوا از اصل واقع بي‌اطلاع بوده است و از آن مهم‌تر چرا ستاد كل نيروهاي مسلح و دفتر فرماندهي كل با وجود موج خبري موجود يگان‌هاي عملياتي را مورد تحقيق سريع قرار نداده است.

2) به چه علت رييس‌جمهور و رييس شوراي عالي امنيت ملي بيش از دو روز از اصل واقعه بي‌اطلاع بوده‌اند و متاسفانه ايشان و اعتبار بين‌المللي‌شان در پرترافيك‌ترين روزگاري كه با نخست‌وزيران و روساي جمهور چندين كشور بزرگ جهان درباره اين حادثه تماس و گفت‌وگو داشته‌اند و علي‌القاعده بر اساس اظهارات اوليه كارشناسان سازمان هواپيمايي كشوري نقص فني را علت سانحه اعلام كرده‌اند چنين دستمايه و هزينه پنهانكاري توسط برخي فرماندهي نظامي كشور قرار گرفته است.

3) تناقض ميان اطلاعيه ستاد مشترك نيروهاي مسلح در مورد انحراف هواپيما از مسير و خروج از كريدور امن و شناسايي به عنوان پرنده متخاصم و اظهارات سردار حاجي‌زاده كه اين موضوع را به صراحت رد كرده و اعلام مي‌كند كه هيچ قصوري متوجه سازمان هواپيمايي كشور و خلبان هواپيما نيست، ناشي از چيست؟

به هر حال سوالات بي‌شماري در ذهن مردم است كه لازم است به صراحت و شفافيت به آنها پاسخ داده شود، عوامل متخلف در همه زمينه‌هاي پيش گفته به مردم معرفي و متعاقب آن با تخلفات با آنان مواجه شوند. هر چند همه اينها التيام‌بخش دل‌هاي سوزناك خانواده‌ها و بازماندگان 174 انسان عزيز و شريفي كه در اين حادثه پرپر شدند، نخواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون