• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4567 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۳۰ دي

محصولات و خدمات بيمه‌اي نبايد جزو كالاهاي لوكس محسوب شود

مسائل اخلاقي و حرفه‌اي در صنعت بيمه صرفا با افزايش نرخ جرايم قابل رفع نيست و بايد كاري كنيم كه هزينه‌هاي معنوي تخلفات بيمه‌اي نيز افزايش يابد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل بيمه مركزي، دكتر غلامرضا سليماني كه در سومين گردهمايي شوراي هماهنگي استان‌ها سخن مي‌گفت با اعلام اين مطلب افزود: تمامي مفاد منشور اخلاقي در صنعت بيمه بايد به درستي اجرا شود و مسوولان ارشد شركت‌هاي بيمه‌اي بر اين امر نظارت كافي داشته باشند.

رييس كل بيمه مركزي، توسعه صنعت بيمه را در گرو تعامل مجموعه بيمه با مسوولان دستگاه‌هاي ديگر اعلام كرد و گفت: اعضاي شوراي هماهنگي مي‌توانند با برپايي نشست‌هاي هم‌انديشي، ايراد سخنراني و ملاقات با مسوولان و شخصيت‌هاي اثرگذار استان‌ها در توسعه فرهنگ بيمه مشاركت جدي‌تري داشته باشند.

سليماني تشكيل هيات رييسه سنديكاي بيمه‌گران ايران را گامي مثبت در راستاي نهادينه‌سازي فعاليت‌هاي اين نهاد صنفي توصيف و بر توانمندسازي هر چه بيشتر اين مجموعه تاكيد كرد.

رييس كل بيمه مركزي با قدرداني از عملكرد درخشان شوراي هماهنگي استان‌ها در حادثه سيل اخير اعلام كرد: بايد از فرصت‌هاي اينچنيني استفاده كنيم و خدمات صنعت بيمه را به صورت عملي به مردم نشان دهيم تا موضوع نگاه لوكس برخي در جامعه به محصولات و خدمات بيمه‌اي اصلاح شود.

وي نمايندگان شركت‌هاي بيمه و فعالان شبكه فروش را نيروهاي خط مقدم صنعت بيمه ارزيابي كرد و اظهار داشت: اگر اظهارنظرها و مطالبات صنعت بيمه در فضاي كارشناسانه مطرح شود، تاثير بيشتري بين مسوولان و ديگر آحاد جامعه خواهد گذاشت.

رييس شوراي عالي بيمه با تشريح وظايف و ماموريت‌هاي شوراي هماهنگي استان‌هاي صنعت بيمه، نسبت به ضرورت افزايش سطح مديريتي شوراها اشاره كرد و گفت: اين شوراها در كنار نقش انسجام‌بخشي بين شركت‌هاي بيمه در استان‌ها، وظيفه بسترسازي فرهنگي و همچنين معرفي محصولات و دستاوردهاي بيمه‌اي كشور را نيز برعهده دارند. وي از اعضاي اين شوراها خواست تا با تكيه بر اشراف اطلاعاتي و توان فني خود مطالبات بيمه‌اي در استان‌ها را به ستادهاي مركزي شركت‌هاي بيمه منتقل كنند.دكتر سليماني با ابراز خرسندي از عملكرد شايسته سنديكاي بيمه‌گران ايران به اهميت تعامل تنگاتنگ تمامي نهادهاي بيمه‌اي در كشور تاكيد كرد و افزود: ارتباط نهاد ناظر و فعالان صنعت بيمه با استان‌ها يك ضرورت است كه حلقه واسط آن را شوراي هماهنگي استان‌هاي صنعت بيمه تشكيل مي‌دهند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون