• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4594 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۵ اسفند

ويژه

معضل بازار فولاد

امراله زماني، رييس سنديكاي لوله و پروفيل فولادي گفت: معضل بازار فولاد به قيمت‌گذاري دستوري برمي‌گردد كه به جاي توليد به دلالان مي‌رسد و همين امر باعث افزايش قيمت و كمبود كالا مي‌شود.

آغاز ارزيابي شركت ملي گاز ايران در شركت گاز مازندران

ارزيابان سرآمدي و بهبود مستمر شركت ملي گاز ايران با حضور در جلسه افتتاحيه، فعاليت خود را براي ارزيابي شركت گاز استان مازندران آغاز كردند. «جعفر احمدپور» مديرعامل شركت گاز مازندران، ضمن عرض خيرمقدم به تيم ارزيابي جايزه سرآمدي و بهبود مستمر شركت ملي گاز ايران، فرآيند ارزيابي را فرصتي مغتنم براي شركت‌هاي گاز استاني برشمرد و گفت: ماموريت اصلي شركت‌هاي گاز استاني ارايه خدمات بهينه و ايمن به مشتركين است و اين مهم ميسر نمي‌شود مگر اينكه سازمان نيازهاي مشتركين را شناسايي كرده و در جهت ارتقاي سطح رضايتمندي آنان تلاش كند.وي كسب رضايت مشتريان را مهم‌ترين و تأثيرگذارترين عامل در تعالي سازماني عنوان كرد و اظهار داشت: براي پيمودن مسير تعالي بايد همه دوشادوش يكديگر با تعريف و اجراي پروژه‌هاي بهبود در حفظ و تقويت نقاط قوت و اصلاح زمينه‌هاي قابل بهبود حركت كنيم و خود را متعهد به پيمودن مسير تعالي بدانيم.

صرفه‌جويي 32 ميليارد ريالي
در واحد نورد گرم شركت فولاد

محسن رضايي بيان كرد: بومي‌سازي قطعات و تجهيزات، خريد قطعات يدكي الكتريكي، تعميرگاه مركزي و شركت رشد صنعت نيرو بيش از 32 ميليارد ريال براي فولاد مباركه صرفه اقتصادي به همراه داشته است.وي ضمن اعلام اين خبر گفت: موتورهاي DC 406 و 415 كيلووات مربوط به پينج‌رول‌هاي كويلر نورد گرم و از برند «آنسالدو» هستند.كارشناس بومي‌سازي فولاد مباركه با تأكيد بر اينكه اين موتورها با توجه به هزينه طراحي و ساخت و خاص بودن آنها هزينه‌هاي بالاسري زيادي دارند، تصريح كرد: در حال حاضر براي ساخت يك موتور DC 100 كيلووات، بايد بيش از دو برابر سرمايه موردنياز ساخت الكتروموتور بومي‌سازي‌شده سرمايه‌گذاري شود. اين در حالي است كه بومي‌سازي انجام‌شده بيش از 32 ميليارد ريال براي فولاد مباركه صرفه اقتصادي به همراه داشته است.

چشم‌انداز افزايش سود «وبصادر» در سال ٩٨

افزايش سرمايه وبصادر از مبلغ ٥٧ هزار و ٨٠٠ ميليارد ريال به‌ بيش از ١٧٥ هزار و ٣٥٣ ميليارد ريال در سال ٩٧ زمينه از بين رفتن زيان شركت را همراستا با برنامه‌هاي متنوع تدوين و اجراي برنامه‌هاي عملياتي و اصلاح ساختار مالي در بانك صادرات ايران فراهم كرد. اين روند همچنان در سال ٩٨ موجب مثبت شدن تراز درآمدي بانك در پايان شش ماه اول سال و سود خالص پنج ريالي در پايان ٩ ماه اول سال جاري شد.به گزارش روابط ‌عمومي بانك صادرات ايران به نقل از پايگاه خبري با اقتصاد، در سال ٩٦ با تغيير مديرعامل بانك صادرات اولين وعده مديرعامل جديد بازگشايي نماد بانك صادرات بود كه به سرعت تحقق يافت. در آن سال كه اوج تغيير و تحولات بانكي در حال رخ دادن بود و مديران عامل بسياري از بانك‌ها به جهت تغييرات بنيادي در ساختار سيستم بانكي تعويض شدند بانك صادرات نيز حجت‌الله صيدي مدير باسابقه بازار سرمايه را به سمت مديرعاملي اين بانك منصوب كرد.

حمايت بانك رفاه از سيل‌زدگان استان سيستان و بلوچستان

در پي جاري شدن سيل در استان كم برخوردار سيستان و بلوچستان، بانك رفاه كارگران تمام‌قد به حمايت از هموطنان سيل‌زده به منظور جبران خسارات مالي و حمايت از آلام آنها در قالب؛ اعطاي كمك‌هاي بلاعوض‌، قرض‌الحسنه، اجراي پروژه‌هاي عمراني، تخصيص اعتبارات ريالي به مشاغل خانگي، افزايش اعتبارات ريالي و ارزي و... پرداخته است. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران و به نقل از پايگاه خبري تابناك، به دنبال وقوع سيل در استان سيستان و بلوچستان و وارد شدن آسيب و خسارت‌هاي مالي و جاني در اين استان، بانك رفاه در راستاي ايفاي مسووليت‌ها و تعهدات اجتماعي و تسكين آلام روحي آنها، مبلغ ۳۰ ميليارد ريال از محل بودجه تبليغاتي خود در قالب كمك بلاعوض براي تهيه مخازن آب و تانكر آبرساني و ۱۳۰ ميليارد ريال تسهيلات قرض‌الحسنه نيز براي كمك به هموطنان سيل‌زده استان اختصاص داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون