• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3237 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت

سرخط خبرها

ايسنا| سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: وزير خارجه نحس امريكا كه به راحتي آدم مي‌كشد و روي جسد كودكان مظلوم با خونسردي لبخند مي‌زند، به دفتر ايران در سازمان ملل وارد مي‌شود، مي‌بينيم بعضي روزنامه‌ها ذوق‌زده شده و تيترهاي آنچناني مي‌زنند؛ انگار بايد خوشحال بود. نقدي به عوامل واقعي خوشحالي اشاره كرد و ادامه داد: بله همه از اينكه امريكا اين‌طور ذليل و رسوا شده خوشحاليم، از اينكه با بيداري سياهان امريكايي ماهيت ضد حقوق بشر امريكا بيشتر آشكار شده و از اينكه با وضوح، نقش و حمايت مستقيم امريكا از مظلوم‌كشي و كودك‌كشي رژيم امريكايي به سقوط نهايي نزديك مي‌شود خوشحاليم.
مهر| ناوگروه سي و چهارم نيروي دريايي ارتش، در منطقه خليج عدن به ناو و هواپيماهاي امريكايي هشدار داد از نزديك شدن به ناوگروه ايراني خودداري كنند. طي روزهاي گذشته، دو فروند هواپيماي گشت و شناسايي امريكا با نام  P۳C يا «پاپا ۳ چارلي» و ناوشكن  DDG۸۱، فاصله استاندارد پنج مايلي با ناوگروه ۳۴ ايران را در خليج عدن رعايت نكردند كه اين اقدام، با هشدار ناوشكن جمهوري اسلامي «البرز» روبه‌رو شد و يگان امريكايي نيز به سرعت تغيير مسير داد.
نامه‌نيوز|عبدالله ناصري، عضو بنياد باران هرگونه ائتلاف بين اعتداليون اصولگرا و اصلاح‌طلب را رد مي‌كند اما معتقد است ممكن است برخي اصولگرايان معتدل و شناسنامه‌دار در ليست اصلاح‌طلبان قرار گيرند. وي همچنين تصريح كرد: دولت از آنجايي كه با راي اصلاحات روي كار آمده است طبيعتا هماهنگ با اصلاحات خواستار مجلسي اصلاح‌طلب و مخالف مجلس فعلي است. دولت نيز فقط مجري قانون است و مسووليت نظارت بر انتخابات را برعهده دارد.
ايرنا| حجت‌الاسلام والمسلمين مجيد انصاري، معاون پارلماني رييس‌جمهوري با تجليل از تلاش‌هاي هيات ايراني در مذاكرات هسته‌اي گفت: تيم مذاكره كننده هسته‌اي خطوط قرمز نظام اسلامي را طبق نظر رهبر معظم انقلاب رعايت كرده است. وي با اشاره به كارشكني دشمنان نظام اسلامي در مسير مذاكرات گفت: حركت در مسير توسعه كشور و رفع موانع براي دولت سخت بوده و دشمنان با تمام توان خود از هر اقدام و حركت دولت يازدهم كه با تدبير و اعتدال همراه است بهانه تراشي مي‌كنند.
فارس| سردار مرتضي قرباني، رييس سازمان موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس گفت: خيلي از اينهايي كه مي‌آيند و جنگ را تحليل مي‌كنند، اصلاً توي جنگ نبودند. با نوشته، كاغذ، دروغ، شعار و غيبت و تهمت و اينها كه نمي‌شود جنگ را تحليل كرد.
انتخاب|حجت‌الاسلام والمسلمين منتظري، رييس ديوان عدالت اداري گفت: امروز ما قوانين فراواني داريم كه متاسفانه از سوي دستگاه‌هاي اجرايي به اجرا در نمي‌آيد و تنها در لابه‌لاي كتاب قوانين مي‌توان آن را مشاهده كرد. قانون ارتقاي سلامت اداري و مبارزه با فساد مصوب هفتم آبان‌ماه 1390 كه يك دوره سه ساله آن به اتمام رسيده و براي سه سال ديگر تمديد شده است، قانون گسترش راهكارهاي اجرايي عفاف و حجاب مصوب 13 دي‌ماه 1384 شوراي عالي انقلاب فرهنگي كه مصوبات اين شورا به امر امام و رهبري در حكم قانون و لازم‌الاجراست. قانون ممنوعيت به‌كارگيري تجهيزات دريافت از ماهواره مصوب 26 بهمن‌ماه 1383، قانون ساماندهي مد و لباس مصوب 20 دي‌ماه 1385 كه شايد كمتر نام آن را شنيده باشيد. قانون ممنوعيت به كارگيري اسامي، عناوين و اصطلاحات بيگانه مصوب 14 آذرماه 1375 كه تنها در تبصره 9 آن آمده است كه نيروي انتظامي موظف است از نصب و استفاده از علائم به زبان و خط بيگانه توسط مراكز توليد، توزيع و صنوف جلوگيري كند، به عنوان نمونه‌هايي از قوانيني است كه با وجود تصويب در مجلس شوراي اسلامي يا نهادهايي كه مصوبات آنها در حكم قانون است، از اجراي آن خبري نيست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون