• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4607 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۲ اسفند

ز فراخوان جشنواره ملي موسيقي تا راه‌اندازي كتابخانه ملي ديجيتال

ا حضور دو مستند ايراني در جشنواره«ويزيون دو ريل»

گروه فرهنگي

 فراخوان جشنواره ملي موسيقي جوان

چهاردهمين جشنواره ملي موسيقي جوان با دبيري هومان اسعدي و مشاركت استادان موسيقي كشور توسط انجمن موسيقي ايران با همكاري بنياد رودكي، حمايت دفتر موسيقي و معاونت امور هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در سه بخش «موسيقي دستگاهي ايران»، «موسيقي كلاسيك» و «موسيقي نواحي ايران» برگزار مي‌شود. علاقه‌مندان مي‌توانند براي اطلاع از جزييات اين دوره از جشنواره به متن كامل فراخوان (فايل پي‌دي‌اف) در سايت انجمن موسيقي ايران به نشاني www.nay.ir مراجعه كنند.

 

دو مستند ايراني در جشنواره ويزيون دو ريل

دو مستند ايراني «خانه» و «چشم ماهي» به بخش مسابقه بين‌المللي جشنواره «ويزيون دو ريل» سوييس راه يافتند. مستند بلند «خانه» به كارگرداني افسانه‌ سالاري و «چشم ماهي» به كارگرداني امين بهروزراده براي شركت در بخش مسابقه اصلي پنجاه و يكمين جشنواره بين‌المللي ويزيون دو ريل سوييس انتخاب شدند. مستند «خانه» كه سال گذشته جايزه بهترين پيچ جشنواره كارلووي واري را از آن خود كرد، در طول ۴ سال ساخته شده است و داستان خانواده‌اي افغانستاني در تهران را روايت مي‌كند. پنجاه‌ويكمين دوره جشنواره بين‌المللي مستند «ويزيون دو ريل» از 24 آوريل تا 2 مي‌(5 تا 13 ارديبهشت) در سوييس برگزار مي‌شود.

 

راه‌اندازي كتابخانه ملي ديجيتال براي كودكان

سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران، پورتال كتابخانه كودكان و نوجوانان به آدرس http: //icnl.nlai.ir را براي خدمات‌رساني به كودكان و نوجوانان در دسترس علاقه‌مندان قرار داد. كتابخانه كودكان و نوجوانان بـا هدف ايجاد كتابخانه‌اي استاندارد و نمونه براي ارايه خدمات به گروه سني ۷ تا ۱۴ سال ايجاد شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون