• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4608 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ اسفند

ويژه

مدبر، مديرعامل پارس‌خودرو شد

طي حكمي از سوي مديرعامل گروه سايپا مصطفي مدبر به عنوان مديرعامل پارس‌خودرو منصوب شد.
به گزارش روابط عمومي پارس‌خودرو، با حكم سيدجواد سليماني، مديرعامل گروه خودروسازي سايپا، مصطفي مدبر كه پيش از اين به عنوان قائم‌مقام مديرعامل در شركت پارس‌خودرو فعاليت داشت به عنوان مديرعامل جديد اين شركت منصوب شد.
در مراسم معارفه و توديع مديرعامل جديد و سابق پارس‌خودرو از زحمات مهندس علي شيخ‌زاده در مدت تصدي مديريت شركت پارس‌خودرو تقدير و تشكر شد.
گفتني است شيخ‌زاده همچنان به عنوان قائم‌مقام مديرعامل گروه سايپا در امور توليد به فعاليت خود در گروه سايپا ادامه خواهد داد.

اقدام ديگري از سايپا براي جلوگيري از شيوع ويروس كرونا

اولين سيستم آموزش فني آنلاين كشور در سايپايدك راه‌اندازي شد اولين سيستم آموزش فني خودرو به صورت آنلاين در گروه خودروسازي سايپا راه‌اندازي و دوره‌هاي آموزشي تعميركاران و كارشناسان فني شركت سايپا يدك به صورت آنلاين و غيرحضوري در اين دوره آموزشي حضور پيدا كردند.  به گزارش سايپانيوز به نقل از روابط عمومي سايپا يدك، در ادامه اقدامات گروه خودروسازي سايپا جهت جلوگيري از شيوع ويروس كرونا و عدم تجمع افراد جهت آموزش حضوري، شركت سايپا يدك اقدام به برگزاري دوره آموزشي ويژه محصولات گروه سايپا براي تعميركاران و كارشناسان فني شبكه نمايندگي‌ها به صورت آنلاين كرده است. از ديگر نتايج راه‌اندازي اين سيستم، ارتقاي كيفيت و اثربخشي دوره‌ها و كاهش هزينه‌هاي آموزش نمايندگي‌هاست. در نخستين كلاس‌هاي برگزار شده در اين دوره آموزش آنلاين، عيب‌يابي سيستم الكترونيكي خودروهاي ايكس100، ايكس200، كوئيك و ساينا آموزش داده شد.

سقف انتقال وجه كارت به كارت در بانك پاسارگاد افزايش يافت

به ‌منظور رفاه حال مشتريان و كاهش مراجعه غيرضروري به شعبه‌ها، سقف انتقال وجه كارت به كارت در بانك ‌پاسارگاد افزايش يافت.
به گزارش روابط ‌عمومي بانك‌ پاسارگاد، اين بانك جهت ايجاد زمينه براي كاهش مراجعه حضوري به شعبه‌ها و جلوگيري از شيوع بيماري كرونا، سقف انتقال وجه كارت به كارت از طريق اينترنت‌بانك، موبايل‌بانك، دستگاه‌هاي خودپرداز و كيوسك‌ها را به مبلغ 100 ميليون ريال افزايش داد. سقف انتقال وجه از طريق دستگاه‌هاي
Pin Pad اين بانك نيز مبلغ 150 ميليون ريال است.
پيش از اين نيز سقف برداشت نقدي با كارت‌هاي نقدي بانك ‌پاسارگاد از طريق دستگاه‌هاي خودپرداز اين بانك، به مبلغ 5 ميليون ريال افزايش يافته‌ بود.
بانك ‌پاسارگاد علاوه بر اقدامات يادشده، كارت‌هاي نقدي كه از ابتدا تا انتهاي اسفند سال 1398 منقضي مي‌شوند را بدون نياز به مراجعه مشتريان به شعبه‌ها، تا اسفند سال 1399 به‌طور خودكار تمديد كرد.
مشتريان مي‌توانند با بهره‌مندي از سامانه‌هاي بانكداري‌ الكترونيك بانك‌ پاسارگاد اعم از بانكداري ‌مجازي، همراه‌بانك پاسارگاد، سامانه پرداخت اينترنتي سايت بانك، كيپاد، تلفن‌بانك و سامانه #720٭ اكثر خدمات بانكي را بدون مراجعه به شعبه‌ها دريافت كنند.
گفتني است سامانه جامع ارتباط با مشتريان در سايت بانك‌پاسارگاد به آدرس
https: //www.bpi.ir/crm و مركز مشاوره و اطلاع‌رساني اين بانك‌ به شماره 82890 به صورت شبانه‌روزي، آماده پاسخگويي به سوالات هم‌ميهنان است.

دريافت سه گواهينامه ايزو از سوي بيمه البرز

شركت بيمه البرز موفق به دريافت سه گواهينامه «ISO 9001: 2015»، «ISO 10002: 2018» و «ISO 10004: 2018» شد. به گزارش روابط عمومي بيمه البرز، اين شركت در سال 1398 توانست دو گواهينامه استاندارد بين‌المللي ايزو 10002 و ايزو 10004 را كه به ترتيب مربوط به استاندارد رسيدگي به شكايات مشتريان و نظارت و ارزيابي رضايت مشتريان است، دريافت كند. همچنين بيمه البرز در سال جاري با اعمال استانداردهاي سيستم مديريت كيفيت توانست گواهينامه ايزو 9001 خود را كه سال‌هاست دريافت كرده، مجددا تمديد كند.  اين گزارش حاكي است، شركت بيمه البرز در سال جاري با كاهش و به حداقل رساندن نارضايتي و تسريع در رسيدگي به شكايات مشتريان، نظام‌‌مند كردن ارتباط با مشتريان و انجام نظرسنجي‌هاي علمي و هدفمند به منظور سنجش ميزان رضايت مشتريان توانست گواهينامه‌هاي ايزو 10004 و ايزو 10002 را دريافت كند كه اين امر درنهايت به افزايش رضايت مشتري مي‌انجامد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون