• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4612 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۸ اسفند

تولد دوباره ایران خودرو

رای مثبت سهامداران به اقدامات اصلاحي«مقيمي»

ايكوپرس- مجمع عمومي فوق‌العاده ايران‌خودرو امروز سه شنبه با حضور حدود ۶۴درصد از صاحبان سهام در محل شركت ساپكو برگزار شد.
در اين مجمع، سهامداران حاضر به افزايش سرمايه نزديك به ۲هزار درصدي ايران‌خودرو راي دادند، به اين ترتيب سرمايه ثبت شده اين شركت از رقم
۱۵،۳۰۰،۰۰۰ميليون ريال به رقم ۳۰۱، ۶۵۶،۰۶۸ ميليون ريال افزايش خواهد يافت تا راه براي اصلاح ساختار مالي اين گروه معظم صنعتي فراهم ‌آيد.  انجام اين افزايش سرمايه يكي از برنامه‌هاي اصلاحي مديريت ارشد ايران‌خودرو بود كه امروز اكثريت سهامداران بر روي آن مهر تاييد زدند. در ابتداي جلسه فيض بخش به عنوان رييس مجمع، در سخناني خطاب به سهامداران گفت: عملكرد تيم مديريتي ايران خودرو در حوزه داخلي‌سازي قطعات پيشرفته و توسعه محصولات جديد قابل تقدير است و براي ارتقاي اين ميسر نيازمند حمايت سهامداران است.
در ادامه، فرشاد مقيمي مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو ضمن تشريح اقدام‌هاي انجام شده براي توسعه فعاليت‌هاي شركت، برضرورت انجام اين افزايش سرمايه تاكيد كرد و گفت: با افزايش سرمايه در آستانه ۵۹ سالگي ايران‌خودرو، اين شركت دوباره متولد شده است.وي افزود: با تدوين برنامه‌هاي جديد، ايران‌خودرو به جايگاه اصلي خود بازخواهد گشت.
در پايان جلسه مجمع، موضوع افزايش سرمايه به راي گذاشته شد كه حاضران در مجمع به اتفاق، به آن راي مثبت دادند.  با اين افزايش سرمايه، ايران‌خودرو به يكي از بزرگ‌ترين شركت‌هاي صنعتي فعال در ايران به لحاظ سرمايه ثبت شده تبديل شد. به باور كارشناسان اين افزايش سرمايه مي‌تواند مسير رشد و بالندگي گروه صنعتي ايران‌خودرو را در سال‌هاي آينده هموارتر سازد. گفتني است، به منظور حفظ سلامت سهامداران و جلوگيري از تجمع و شيوع احتمالي بيماري كرونا، مجمع عمومي فوق‌العاده ايران خودرو به صورت آنلاين از سايت اينترنتي اين شركت پخش شد و همزمان چندين هزار سهامدار از پخش زنده مجمع ديدن كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون