• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4617 -
  • ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۰ فروردين

مديرعامل گروه فولاد مباركه خبر داد

تحقق «رونق توليد» 98 و عزم راسخ براي «جهش توليد» 99

علي‌رغم اينكه در سال ۱۳۹۸ گروه فولاد مباركه همانند ساير فولادسازان كشور با مشكلات تحريم و عدم تخصيص سنگ آهن كافي مواجه بود، اما مديريت و كاركنان تمامي شركت‌هاي زيرمجموعه و نواحي داخلي شركت با تلاش همه‌جانبه و قابل تقدير خود توانستند بر راهبرد «رونق توليد» جامه عمل بپوشانند و با عزمي استوارتر، در نخستين روزهاي سال ۱۳۹۹ كه از سوي مقام معظم رهبري به نام «جهش توليد» نام‌گذاري شده است، در بسياري از بخش‌ها به موفقيت‌هاي جديدي دست يابند.
مهندس عظيميان، مديرعامل گروه فولاد مباركه، در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد ضمن قدرداني از زحمات همه مديران و كاركنان گروه فولاد مباركه در تحقق اهداف سال ۹۸ و با بيان مطلب فوق اظهار داشت: نتيجه همه تلاش‌ها در سال قبل رشد توليد در بسياري از بخش‌ها نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۷ بود، تا جايي كه در سال ۹۸ حمل محصول به مقصد مشتريان با تحقق ۱۰۶ درصد برنامه سالانه و ۱۱ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل از ۷ ميليون و ۴۹۱هزار تن فراتر رفت. اين در حالي است كه تأمين به موقع مواد اوليه و سنگ آهن فولاد مباركه مي‌توانست در تحقق هرچه بيشتر اهداف موثر باشد.
مهندس عظيميان با تأكيد بر اينكه فولاد مباركه همواره به مسووليت‌هاي اجتماعي خود متعهد و در كنار مردم بوده است، خاطرنشان كرد: در حوزه مسووليت‌هاي اجتماعي نيز گروه فولاد مباركه در اقصي نقاط كشور در هر شرايطي يار و مددكار هم ميهنان بوده است. در اين خصوص مي‌توان به ياري رساني به هموطنان سيل‌زده غرب و شرق كشور در ابتدا و انتهاي سال گذشته و پشتيباني از شبكه بهداشت و درمان كشور در تأمين اقلام و تجهيزات موردنياز مقابله با ويروس كرونا اشاره كرد.
وي تحقق حداكثري راهبرد مقام معظم رهبري و جهش توليد را از اصلي‌ترين اهداف فولاد مباركه در سال جاري دانست و گفت: تأمين حداكثري نياز كشور به انواع محصولات تخت فولادي خاص كه عمدتا وارداتي هستند، با تكميل طرح شهيد خرازي و احداث خط نورد گرم ۲ كه به نام شهيد سليماني مزين شده است، محقق خواهد شد.
وي در بخش پاياني سخنان خود اظهار داشت: به يقين تأمين سنگ آهن موردنياز فولاد مباركه و حمايت بيشتر از اجراي طرح نورد گرم ۲ در سال ۹۹ در تحقق راهبرد جهش توليد نقش تعيين‌كننده‌اي خواهد داشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون