• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4624 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۳۰ فروردين

ويژه

تجربه «سهامداري» با خدمات كارگزاري بانك صادرات

شعب منتخب بانك صادرات ايران در تهران و مراكز استان‌هاي كشور تمامي خدمات كارگزاري و مشاوره‌هاي مالي و سرمايه‌گذاري را ارايه مي‌كنند.

به گزارش روابط‌عمومي بانك صادرات ايران، شعب منتخب ارايه‌دهنده خدمات مالي و سرمايه‌گذاري اين بانك به پيشخوان‌ كارگزاري بازار پول مجهز شده و همزمان با استقبال علاقه‌مندان به حضور در بازار سرمايه، تمامي خدمات كارگزاري و مشاوره‌هاي مالي و سرمايه‌گذاري را به مشتريان و هموطنان ارايه مي‌كنند. اخذ كد بورسي، صدور كد كاربري معاملات برخط، معاملات آفلاين، تغيير كارگزار ناظر و معاملات گواهي سپرده سكه مهم‌ترين خدمات قابل ارايه در شعب منتخب بانك در اين زمينه است كه در اين ميان، دريافت كد كاربري معاملات برخط (آنلاين) از جمله مهم‌ترين و مطمئن‌ترين ابزار براي انجام خدمات غيرحضوري بازار سرمايه توسط كارگزاري بانك صادرات ايران در شرايط فعلي است.

 

اقدام بانك ملت به ايثارگران نوعي ايثارگري بود

مشاور وزير اقتصاد در امور ايثارگران با ارسال نامه‌اي به مديرعامل بانك ملت اظهار داشت: اقدام بانك ملت در اجراي ماده ۵۱ قانون خدمات‌رساني به ايثارگران نوعي ايثارگري بود. به گزارش روابط عمومي بانك ملت، حجت‌الاسلام والمسلمين ثقفي در اين نامه خطاب به دكتر بيگدلي، اجرايي‌شدن ماده ۵۱ قانون خدمات‌رساني به ايثارگران در بانك ملت همزمان با ۲۲ اسفند سال گذشته، روز بزرگداشت شهدا را ستوده است و آن را موجب دلگرمي قشر معزز ايثارگر و در راستاي تاكيدات رهبري معظم انقلاب (مدظله العالي) و رييس‌جمهوري ايران دانسته است.

مشاور وزير امور اقتصادي و دارايي اين اقدام بانك ملت در اجراي ماده قانوني مذكور را در شرايطي كه از نظر قانوني خصوصي تلقي مي‌شود، نوعي ايثارگري توصيف كرده است.

 

يادآوري رعايت فاصله اجتماعي با پيامك در مترو

مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه از ارسال پيامك براي يادآوري و اهميت به رعايت فاصله اجتماعي به شهرونداني كه وارد ايستگاه‌هاي متروي تهران و حومه مي‌شوند، خبر داد. به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه، فرنوش نوبخت گفت: در هفته پاياني فروردين‌ماه شاهد افزايش سفر بوديم اما در كنار اجراي طرح رعايت اجتماعي كه مصوب شد با تهيه و ارسال پيامك به شهرونداني كه وارد ايستگاه‌هاي هفتگانه خطوط مترو مي‌شوند تلاش خواهيم كرد تا توجه مسافران را براي رعايت فاصله اجتماعي در تمامي ايستگاه‌ها و قطارها جلب كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون