• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4637 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۴ ارديبهشت

تاكيد شوراي عالي هماهنگي اقتصادي بر پرداخت حقوق كاركنان

سران قوا ۳۹۰ ميليون تومان به ستاد ديه كمك كردند

علي لاريجاني پس از حدود يك ماه از قرنطينه خارج و در مجامع عمومي حاضر شد. رييس مجلس ديروز براي اولين‌بار در يك ماه گذشته كه به ‌دليل ابتلا به كرونا در قرنطينه بود، در جلسه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي كنار رييس‌جمهوري و رييس دستگاه قضا حضور يافت.  
در اين جلسه معاون رييس‌جمهوري و رييس سازمان برنامه و بودجه گزارشي از اقدامات اين سازمان جهت تحقق قانون بودجه سال 99 كل كشور مصوب مجلس ارايه كرد. محمدباقر نوبخت در اين گزارش، باتوجه به شرايط ويژه اقتصادي جهان ناشي از شيوع ويروس كرونا و ضرورت انجام اقدامات لازم براي مديريت تبعات و آثار آن بر اقتصاد ايران، پيشنهادهايي را در زمينه صرفه‌جويي در هزينه‌ها و همچنين مديريت مصرف منابع ارايه كرد. به گزارش ايسنا، حسن روحاني هم در اين جلسه بر ضرورت پرداخت بهنگام حقوق و مستمري كاركنان و بازنشستگان و همچنين توجه به الزامات سال كنوني در زمينه جهش توليد و تحرك اقتصادي و مديريت بودجه سال 99 در اين چارچوب تاكيد كرد. در اين نشست، اعضاي شورا خواستار صرفه‌جويي در هزينه‌هاي بودجه و تداوم تخصيص منابع براي پرداخت هزينه‌هاي حقوق و همچنين يارانه‌هاي حمايتي و معيشتي به خانوارهاي داراي شرايط شدند. تاكيد بر لزوم استمرار اجراي طرح‌هاي اشتغال‌زا و عمراني در كشور از ديگر محورهاي مورد تاييد اعضاي شوراي عالي هماهنگي اقتصادي در اين جلسه بود.  
سران قواي مجريه، قضاييه و مقننه البته علاوه بر حضور و شركت در مباحت مطرح شده در جلسه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي، در مجموع با اهداي مبلغي معادل ۳۹۰ ميليون تومان در آيين گلريزان مجازي ستاد ديه كشور، ويژه ماه مبارك رمضان مشاركت داشتند. بنا بر گزارش ستاد ديه، در راستاي كاهش خطر انتقال ويروس كرونا اگرچه امسال خيران در آيين‌هاي معنوي گلريزان حضور فيزيكي ندارند اما همياري آنها در روزهاي سپري شده از ماه مهماني خدا مانند سال‌هاي قبل همچنان تداوم دارد. اشخاص حقيقي و حقوقي بسياري ازطريق جشن‌هاي گلريزان برگزار شده در شبكه‌هاي استاني يا جشن‌هاي زنده مربوط به شبكه‌هاي اجتماعي مبالغ نقدي خود را به حساب‌هاي اختصاصي اين ستاد مردمي در استان‌ها واريز و رمضان امسال هم در احسان آزادي دربندان دردمند حضور چشمگيري دارند كه در شمار اين كمك‌ها مي‌توان به اهداي مبلغ ۲۷۰ ميليون توماني حجت‌الاسلام روحاني، بذل كمك ۷۰ ميليون توماني حجت‌الاسلام رييسي و واريز كمك ۵۰ ميلون توماني علي لاريجاني اشاره داشت. بر اساس اين گزارش، تا به امروز مجموعه‌هايي چون كميته امداد امام خميني (ره) هم با واريز مبلغي معادل ۵۰ ميليون تومان، اتاق‌ بازرگاني ايران با كمك ۱۱۰ ميليون تومان و همچنين اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي تهران با تخصيص مبلغ ۱۰۰ ميليون تومان در اين امر خداپسندانه مشاركت داشتند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون