• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4637 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۴ ارديبهشت

ويژه

دريافت «شبا» از طريق اطلاعات هويتي در بانك آينده مهيا شد

«شبا» يا شماره حساب بانكي ايران، يكي از ابزارهاي ارايه خدمات بانكي در بانك آينده است كه به منظور تسهيل و استانداردسازي مبادلات بين بانكي و بين‌المللي بانك‌هاي كشور در تمامي سامانه‌هاي پرداخت بين بانكي قابل استفاده است.مشتريان محترم بانك آينده مي‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با مراجعه به وب‌سايت رسمي بانك آينده ba24.ir از طريق وارد نمودن «شماره حساب» يا «اطلاعات هويتي»، به راحتي، «شباي» خود را دريافت كنند.شايان ذكر است هر شماره حساب بانكي (صرف‌نظر از آنكه متعلق به كدام بانك باشد)، قابل تبديل به يك «شبا» خواهد بود. مشتريان گرامي بانك آينده مي‌توانند براي اطلاع از «شباي» سپرده‌ خود نزد بانك آينده، از دو روش‌ يادشده با مراجعه به تارگاه بانك، استفاده كنند.لازم به ذكر است براي دريافت «شبا» از طريق اطلاعات هويتي، شماره ملي، شماره شناسنامه و تاريخ كامل تولد (روز، ماه، سال)، الزامي است كه پس از واردكردن اين اطلاعات به همراه كد امنيتي، «شباي» تمامي حساب‌هاي مربوط به خود را دريافت مي‌كنيد.


ثبت‌نام براي صندوق‌هاي (ETF)  در سايت بانك صادرات

سامانه ثبت‌نام و خريد واحد‌هاي صندوق سرمايه‌گذاري (ETF) بانك‌هاي صادرات ايران، ملت، تجارت، بيمه البرز و بيمه اتكايي امين از فردا در سايت بانك صادرات ايران آغاز مي‌شود. به گزارش روابط‌عمومي بانك صادرات ايران، با راه‌اندازي اين سامانه در سايت بانك به نشاني:
 www.bsi.ir، مشتريان و عموم هموطنان مي‌توانند با مراجعه به اين سامانه با ارايه كد ملي و شماره شباي حساب خود، اطلاعات هويتي خود را تكميل و براي خريد تا سقف ۲۰ ميليون ريال با تخفيف ۲۰ درصدي اقدام كنند. در همين راستا، متقاضياني كه كد بورسي ندارند، فرصت دارند با ثبت‌نام در سامانه سجام و مراجعه به شعب منتخب بانك صادرات ايران در سراسر كشور يا دفاتر پيشخوان دولت، كد بورسي خود را جهت معامله واحدهاي خريداري شده در بازار سرمايه دريافت كنند.


رشد چشمگير عملكرد بانك‌پاسارگاد در ارايه «بسته حمايتي» در سال 98

بانك‌پاسارگاد با بسته حمايتي ويژه خدمات بانكي، اقدامات ارزشمندي را در راستاي افزايش توليد و اشتغال‌زايي انجام داده است.  به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، اين بانك با هدف كمك به رشد و شكوفايي صنايع داخلي و چرخه اقتصاد كشور، از سال 1397 بسته حمايتي ويژه خدمات بانكي را كه شامل«اعطاي تسهيلات ارزان قيمت»، «گشايش اعتبار اسنادي داخلي»، «صدور انواع ضمانتنامه بانكي» و «ارايه خدمات مشاوره‌اي» است، ارايه مي‌دهد. بسته حمايتي بانك‌پاسارگاد در سال 1398 با استقبال بسيار خوب مشتريان مواجه شد. به‌طوري‌كه نسبت به سال پيش از آن، شاهد رشد 187 درصدي در بخش گشايش اعتبار اسنادي، رشد 149 درصدي در بخش صدور ضمانتنامه و رشد 318 درصدي در بخش اعطاي تسهيلات ارزان‌قيمت بوديم.  ايجاد فضاي قابل اعتماد و بدون ريسك بين خريدار و فروشنده، تسهيل مبادلات اقتصادي و تجاري، افزايش دامنه خدمات بانكي، كمك به رشد اقتصاد كشور و ارايه بهترين راهكارها با كمترين قيمت تمام‌شده به بنگاه‌ها، از ويژگي‌هاي بسته حمايتي بانك‌پاسارگاد است. گفتني است مشتريان مي‌توانند با مراجعه به «سامانه ثبت درخواست خدمات بانكي» در سايت بانك‌پاسارگاد به نشاني
https://www.bpi.ir/campaign، ضمن ثبت مشخصات خود، خدمت مورد نظر در بسته حمايتي و شعبه دلخواه را جهت دريافت آن خدمت انتخاب كنند. به‌ اين ترتيب كارشناسان مربوطه ضمن تماس با ايشان و انجام مشاوره‌هاي بانكي، نسبت به ارايه خدمات مورد نظر اقدام مي‌كنند. همچنين مركز مشاوره و اطلاع‌رساني بانك‌پاسارگاد به شماره 82890 و سامانه CRM در سايت اين بانك به آدرس
https://www.bpi.ir/crm به صورت شبانه‌روزي آماده ارايه اطلاعات بيشتر به هم‌ميهنان هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون