• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4647 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۵ ارديبهشت

از مرور زندگي اكبر رادي در «كارگاه تئاتر» تا بازگشت موراكامي به راديو

راسل كرو سينماهاي امريكا را بازگشايي مي‌كند

گروه هنر و ادبيات

مرور زندگي اكبر رادي در «كارگاه تئاتر»

برنامه «كارگاه تئاتر» راديو نمايش عصر پنجشنبه به زندگي و آثار اكبر رادي مي‌پردازد. پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت‌ماه برنامه «كارگاه تئاتر» راديو نمايش به زندگي و آثار اكبر رادي مي‌پردازد. برنامه «كارگاه تئاتر» راديو نمايش همچنان به صورت مجازي برگزار مي‌شود، به اين صورت كه در يك گروه مجازي استاد درس داده و پس از آن هنرجوها هم سوالات‌شان را مي‌پرسند و هم به ايفاي نقش مي‌پردازند. «كارگاه تئاتر» به تهيه‌كنندگي انسيه شمس‌اللهي، كارشناسي و كارگرداني تئاتر بهنود بهلولي و با حضور هنرجوياني همچون محمد موفق‌ اصل، بهار كاظمي، عليرضا يزداني و سوما زماني عصر روز پنجشنبه بيست و پنجم ارديبهشت ماه، ساعت ۱۸ از راديو نمايش پخش مي‌شود.

راسل كرو در راه بازگشايي سينماهاي امريكا

تريلر روان‌شناختي «قاطي كرده» با بازي راسل كرو به عنوان اولين فيلمي كه پس از بازگشايي سينماهاي امريكا راهي پرده‌ها مي‌شود، انتخاب شده است. به گزارش مهر به نقل از ورايتي، سينماروهاي امريكا اگر بخواهند براي رفتن به سينما پس از پايان قرنطينه كرونا برنامه‌ريزي كنند بايد بدانند اولين فيلمي كه در اين دوره روي پرده مي‌رود فيلمي با بازي راسل كرو است. فيلم «قاطي كرده» تريلري روان‌شناختي با بازي اين بازيگر نيوزيلندي قرار است از يكم جولاي (۱۱ تير) روي پرده‌ها برود. اين در حالي است كه مخاطبان از مدت‌ها پيش شنيده بودند فيلم «تنِت» يا «باور» ساخته كريستوفر نولان از ۱۷ جولاي قرار است به عنوان نخستين فيلم راهي سينماها شود.

بازگشت موراكامي به راديو در دوران قرنطينه

«هاروكي موراكامي» رمان‌نويس معروف ژاپني يك برنامه راديويي را براي كاهش افسردگي‌هاي ناشي از اعمال قرنطينه در اين كشور اجرا مي‌كند. به گزارش ايسنا به نقل از گاردين، در اين برنامه راديويي كه هدف اصلي آن بالا بردن روحيه ژاپني‌ها در دوران قرنطينه به سبب شيوع ويروس كروناست، «هاروكي موراكامي» به پخش موسيقي‌هاي مورد علاقه‌اش و همچنين پاسخ به پرسش‌هاي شنوندگان خواهد پرداخت. اين برنامه راديويي با عنوان «در خانه بمانيد» با مدت زمان دو ساعت و نيم در تاريخ ۲۲ مه ‌به صورت سراسري در ژاپن پخش مي‌شود. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون