• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4657 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۱۰ خرداد

خرم آن نغمه كه مردم بسپارند به ياد

نه براي قدرت و ثروت و نه براي نام و نشان و مصالحه با ظالمان بلكه براي حق و عدالت و آزادي، سربلندي ملت و اعتلاي وطن و تحقق اسلام راستين پاي به ميدان گذاشتند و هرگز خاموشي نگزيدند و از موضع انقلابي خود عقب ننشستند. ايستادند، سخن حق گفتند، از حصر و زندان و تبعيد و شكنجه و اعدام نترسيدند و به ياري خدا و ملت پيروز شدند، ان‌شاءالله كه حضور و كلام و راه‌شان تداوم يابد.
ما رسم چرب‌زباني، تملق و مداهنه نداريم، اما بر خود فرض مي‌دانيم تا از زحمات و تلاش بي‌وقفه وكيل‌المله راستين، دوست و برادر حق‌طلب و بزرگوارمان دكتر علي مطهري تقدير و تشكر كنيم. جنابعالي متعلق به سلسله حق‌گويان و در زمره خيل عظيم آزادگاني هستيد كه نام‌شان بر تارك آزاديخواهي اين سرزمين مي‌درخشد. كارنامه نمايندگي‌ علي مطهري مملو از صفحات درخشاني است كه از مظلومان دفاع كرده و بر ظالمان تاخته... 
برادر مطهري حضور و تلاش ارزشمند جنابعالي در سه دوره مجلس شوراي اسلامي در خاطره ملت يادآور لحظه‌هاي زيبا و باشكوهي است كه به مصداق پيرو راستين امام خميني(ره) و پدر بزرگوارتان شهيد آيت‌الله مطهري، آگاه از همه دشمني‌ها و دشواري‌ها، جوانمردانه ايستاديد، زبان و صداي ملت شديد، از مظلوم دفاع كرديد، از حقوق ملت گفتيد و پرچم حق و عدالت و انسانيت برافراشتيد. لحظه‌هايي كه به ياد ملت خواهد ماند. حال كه در گرمي بازار عهدشكنان، صحنه سياست تاب تحمل بزرگمردان و شيرزنان حقگو و عدالت‌طلب را ندارند و فرزند خلف و راستين انقلاب و نظام به جرم حق‌گويي و حق‌طلبي و وفاداري به نظام و انقلاب و امت، به‌رغم خواست و اراده ملت، به تيغ ناصواب نظارت استصوابي از خدمت به مردم در كسوت نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي بازمانده است، به نمايندگي از طرف راي‌دهندگان و فعالان سياسي‌اي كه شرافت و فضيلت و حق‌طلبي‌هاي جنابعالي را در خاطر خود پاس مي‌دارند، كمال سپاس و قدرداني خود را اعلام مي‌داريم و اميد واثق داريم كه همواره صداي حق‌طلب اين ملت و پيروز و سربلند بر جاي بمانيد. ان‌شاءالله.
حزب اعتماد ملي

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون