• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4667 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۲۴ خرداد

از فوتبال اروپا چه خبر

بايرن رفت فينال، سويا با برد آغاز كرد

آخر هفته‌اي كه گذشت، فوتبال اروپا شاهد برگزاري چند بازي مهم بود. ابتدا در مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي جام حذفي آلمان موسوم به دي‌اف‌بي پوكال بايرن و اينتراخت فرانكفورت به مصاف هم رفتند كه در اين بازي شاگردان فليك روند فوق‌العاده خودشان را ادامه دادند و با پيروزي دو بر يك مقابل حريف چقرشان به فينال راه پيدا كردند. در اين بازي ايوان پرشيچ و لواندوفسكي گل‌هاي باواريايي‌ها را به ثمر رساندند. 
اتفاق مهم ديگر شروع رقابت‌هاي لاليگاي اسپانيا بود. در نخستين ديدار پس از وقفه‌اي طولاني‌مدت سويا تيم سوم جدول با رئال بتيس روبه‌رو شد تا به اين ترتيب علاقه‌مندان به فوتبال اسپانيا نيز دوباره درگير هيجان فوتبال شوند. سويا در اين بازي با نتيجه دو بر صفر به پيروزي رسيد تا شروعي قدرتمندانه در آغاز مجدد رقابت‌ها داشته باشد. 
اين رقابت‌ها امروز با برگزاري چهار ديدار ادامه پيدا مي‌كند كه در مهم‌ترين آنها والنسيا ميزبان لوانته خواهد بود و در نخستين ساعت بامداد يكشنبه تيم صدرنشين بارسلونا در زمين مايوركا به مصاف اين تيم خواهد رفت. از ساعت16:30يكشنبه نيز اتلتيكومادريد در زمين بيلبائو حاضر خواهد شد و از ساعت 22:30 رئال‌مادريد تيم دوم جدول در خانه از ايبار پذيرايي مي‌كند. بازي‌هاي هفته بيست‌وهشتم لاليگا كه به نوعي نخستين هفته بعد از وقفه طولاني مدت محسوب مي‌شود روز دوشنبه با انجام بازي سوسيداد و اسپانيول به اتمام مي‌رسد. 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون