• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4674 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۳ تير

كيپاد، برنامه‌اي جامع در حوزه پرداخت‌

كيپاد (كيف پول الكترونيكي بانك پاسارگاد) با بيش از 1.500.000 كاربر، برنامه‌اي جامع در حوزه پرداخت است. به گزارش روابط‌ عمومي بانك‌ پاسارگاد، اپليكيشن كيپاد در حوزه‌هاي پرداخت و خدمات بانكي، قابليت‌ها و امكانات قابل توجهي را به كاربران ارايه مي‌دهد.
استعلام رايگان خلافي خودرو و پرداخت آن، يكي از قابليت‌هاي برنامه كيپاد است كه طي آن كاربران مي‌توانند با ثبت باركد پشت كارت خودرو و يا اسكن آن از طريق گزينه «خلافي خودرو» در اين برنامه با سهولت نسبت به استعلام و پرداخت خلافي خودروي خود اقدام كنند. 
پرداخت الكترونيك عوارض آزادراهي يكي ديگر از امكانات مهم برنامه كيپاد است كه موجب ايجاد تحول در پرداخت عوارض به ‌صورت سنتي شده است. دارندگان كيپاد در اين نوع پرداخت مي‌توانند با انتخاب گزينه «عوارض آزادراهي» نسبت به ثبت پلاك خودروي خود در اين بخش اقدام و عوارض آزادراهي را پرداخت كنند.
در حال حاضر عوارض آزادراه‌هاي تهران- قم، تهران- ساوه، همت-كرج، كرج- قزوين، قزوين-زنجان، تبريز- اروميه(قطعه 4) و تهران- شمال(قطعه1)، بندرعباس- بندر شهيد رجايي را مي‌توان با كيپاد پرداخت كرد و در آينده‌اي نزديك با پوشش تمام محورهاي اصلي سراسر كشور به طرح عوارض الكترونيكي آزادراه، امكان پرداخت عوارض ساير آزادراه‌ها نيز از طريق اين برنامه فراهم خواهد شد.
استعلام و پرداخت كليه قبوض خدماتي از ديگر امكانات ارايه شده در كيپاد است. بدين‌ منظور تنها كافي است با انتخاب گزينه پرداخت قبض در كيپاد، انتخاب شركت مربوطه و وارد كردن «شناسه قبض» يا «اسكن باركد» مبلغ بدهي را مشاهده كرده و نسبت به پرداخت آن اقدام شود. 
اپليكيشن كيپاد در نسخه جديد خود، امكان پرداخت بدهي عوارض طرح ترافيك را نيز فراهم كرده ‌است. به اين ترتيب كه كاربران مي‌توانند به راحتي با مراجعه به قسمت عوارض طرح ترافيك، پلاك خودروي خود را ثبت كرده و نسبت به استعلام و پرداخت بدهي اقدام كنند. 
امكان انتقال وجه از طريق روش كارت به كارت، انتقال اعتبار به ديگر كاربران، انتقال موجودي كيف پول به حساب معرفي شده در پروفايل كاربر، توليد رمز پويا(نسخه اندرويدي)، خريد بسته اينترنتي، خريد شارژ مستقيم، واريز وجه به حساب موسسات خيريه، اسكن كد QR، افزايش اعتبار كارت شهروندي(در شهرهاي مشهد و قزوين) و اشتراك و پخش آنلاين فيلم و سريال تلويزيون اينترنتي آيو از ديگر قابليت‌هاي اپليكيشن كيپاد است.
اپليكيشن كيپاد را مي‌توان از طريق مراجعه به كافه بازار، مايكت و گوگل‌پلي و يا از طريق سايت بانك ‌پاسارگاد به نشاني https://www.bpi.ir و سايت كيپاد به نشاني https://kipod.ir دريافت كرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون