• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4688 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۹ تير

ويژه

سقف انتقال وجه به ساير حساب‌ها پاسارگاد افزايش يافت

بانك‌ پاسارگاد جهت رفاه حال مشتريان، سقف پيش‌فرض براي انتقال وجه به ساير حساب‌ها يا حواله بين بانكي را براي تمام كاربران اينترنت بانك با رمز ثابت و دوعاملي به مبلغ50 ميليون ريال افزايش داد. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌ پاسارگاد، مشتريان اين بانك از اين پس مي‌توانند از طريق بانكداري مجازي (اينترنت‌بانك) تا مبلغ 50 ميليون ريال به ساير حساب‌ها انتقال وجه يا حواله بين بانكي (ساتنا و پايا) انجام دهند. بانك‌ پاسارگاد همچنين به ‌منظور افزايش امنيت در بانكداري مجازي و صيانت از سپرده‌هاي مشتريان، جهت انتقال وجه و حواله بين بانكي از طريق سامانه بانكداري مجازي با شيوه ورود با رمز ثابت، براي مبالغ بيش از 2 ميليون‌ ريال، ثبت كد دوعاملي اينترنت‌بانك (رمز يك‌بار مصرف) را الزامي كرد. به اين ترتيب در صورتي‌ كه مجموع دستور پرداخت‌هاي حواله بين بانكي (شامل ساتنا و پايا) يا انتقال به حساب غير (جز انتقال وجه بين سپرده‌هاي خود مشتري)، به مبلغ 2 ميليون ريال در روز برسد، براي انجام انتقال وجه يا حواله بين بانكي بيش از اين مبلغ، با ورود به صفحه انتقال وجه و انتخاب يكي از گزينه‌هاي ذكر شده براي دريافت رمز دوعاملي اينترنت‌بانك، كد را دريافت كرده و پس از تاييد آن، ادامه عمليات حواله بين بانكي يا انتقال وجه به حساب غير، انجام خواهد شد. گفتني است مركز مشاوره و اطلاع‌رساني بانك ‌پاسارگاد به شماره تماس82890 و سامانه CRM در سايت اين بانك به آدرس https://www.bpi.ir/crm آماده ارايه اطلاعات بيشتر به مشتريان است.

برنامه پيش‌فروش محصولات ايران‌خودرو اعلام شد

گروه صنعتي ايران‌خودرو محصول جديد خود را به برنامه پيش‌فروش تيرماه اضافه كرد. فروش مشاركت در توليد محصول پروژه K132 در دو نوع دستي و اتوماتيك و هشت محصول ديگر اين خودروساز از ديروز چهارشنبه آغاز ‌شد.طرح مشاركت در توليد محصول جديد گروه صنعتي ايران‌خودرو در كنار هشت محصول ديگر، از ديروز ۱۸ تير به مدت چهار روز اجرا ‌شد. سود مشاركت در طرح براي محصول جديد، 6 تا 9 درصد و ساير محصولات 6 تا 6.5 درصد و موعد تحويل تمامي خودروها از ۱۲ تا ۱۴ ماه در نظر گرفته شده كه قيمت آن بر مبناي قيمت مصوب روز تحويل خواهد بود. افزون بر محصول جديد پروژه K132 كه به زودي نام آن اعلام خواهد شد، دناپلاس اتوماتيك، پژو ۲۰۷ دستي، پژو پارس ال.ايكس، دنا معمولي، رانا پلاس، سورن ‌اي.ال.ايكس، پژو ۲۰۶ تيپ دو و سمند ال.‌ايكس بنزيني در سبد پيش‌فروش تيرماه ايران‌خودرو قرار دارد. طبق مصوبه كميته خودروي وزارت صنعت، معدن و تجارت، پس از پايان سه روز از اتمام مهلت نام‌نويسي، مشتريان نهايي اين محصول با حضور نمايندگان نهادهاي نظارتي از طريق قرعه‌كشي انتخاب مي‌شوند. متقاضياني كه در قرعه‌كشي‌هاي قبلي ايران‌خودرو انتخاب نشده‌اند، مي‌توانند در اين طرح بدون نياز به دريافت مجدد كد كاربري و كلمه عبور نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند. ثبت‌نام براي ساير متقاضيان، در صورت عدم دريافت كد كاربري و كلمه عبور ميسر نخواهد بود. منتخبان اين طرح به مدت چهار روز مهلت خواهند داشت تا وجه تعيين شده به عنوان پيش‌پرداخت علي‌الحساب را به حساب ايران‌خودرو واريز كنند. در صورت عدم اقدام براي واريز ثبت‌نام ملغي خواهد شد.

شناورسازي ساعت كار در ايران‌خودرو

معاون توسعه منابع انساني ايران‌خودرو با بيان اينكه هيچ كاهشي در شيفت‌هاي كاري ايران‌خودرو به دليل مسائلي مانند كرونا اتفاق نيفتاده است، گفت: در حال حاضر توليد رو به افزايش است و حتي فردا كه روز تعطيل قراردادي است، توليد در 3 شيفت كاري انجام خواهد شد. محمد گلچين در گفت‌وگو با فارس با اشاره به رعايت سختگيرانه همه پروتكل‌هاي بهداشتي در ايران‌خودرو گفت: با كاهش آمار شيوع كرونا در جامعه طي خردادماه، پروتكل‌هاي ما نيز قدري سهل شد و يك‌سري محدوديت‌ها حذف شدند، ولي حالا با افزايش آمار ابتلا در جامعه، محدوديت‌هاي ما نيز مجددا سختگيرانه شده است. وي ادامه داد: در حال حاضر 100 درصد كاركنان ايران‌خودرو از ماسك استفاده مي‌كنند و تعداد كمي كه در هفته‌هاي گذشته اين پروتكل را رعايت نكرده بودند، با معرفي به كميته انضباطي توبيخ شدند. گلچين با اشاره به اينكه در حال حاضر ميزان ابتلا به كرونا در ايران‌خودرو در حال بازگشت به وضعيت دو يا سه هفته قبل است، گفت: تقريبا آمار ابتلا رو به صفر است و در روز گذشته از 26 هزار نفر پرسنل ايران‌خودرو حدود 11 نفر تست مثبت داشتند كه خوشبختانه حال‌شان وخيم نيست و در منزل تحت مراقبت هستند. وي تصريح كرد: ‌ابتلا به كرونا هم در سطح مديران و هم در سطح كارگران اتفاق افتاده، ولي در حال حاضر با اعمال پروتكل‌هاي سختگيرانه، وضعيت رو به بهبود است و هيچ كاهشي در شيفت‌هاي كاري اتفاق نيفتاده است. وي توضيح داد: حتي در بخش‌هايي كه كارگران مجبورند نزديك يكديگر كار كنند نيز از شيلد محافظ استفاده شده تا فاصله اجتماعي رعايت شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون