• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4690 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۲ تير

نايب‌رييس اول كميسيون اجتماعي مجلس:

آماده حمايت از شستا هستيم

 مهدي عيسي‌زاده، رييس و ولي اسماعيلي، نايب‌رييس اول كميسيون اجتماعي مجلس از نمايشگاه دستاوردهاي شستا بازديد كردند.
نمايشگاه دستاوردهاي شستا ميزبان دو تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بود. مهدي عيسي‌زاده، رييس و ولي اسماعيلي، نايب‌رييس اول كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي در اين بازديد كه با حضور محمد رضواني‌فر، مديرعامل شستا انجام شد از نزديك در جريان آخرين دستاورد‌هاي شستا در حوزه‌هاي مختلف قرار گرفتند. 
ولي اسماعيلي در حاشيه اين بازديد با اشاره توليد برخي محصولات توسط شركت‌هاي تابعه نظير پارچه ايربك خودرو براي اولين ‌بار گفت: خوشبختانه شستا گام‌هاي مهمي در راستاي اجراي فرامين رهبري مبني بر تقويت توليد ملي و نگاه به درون برداشته و ما در مجلس شوراي اسلامي از اين تلاش‌ها حمايت مي‌كنيم. 
نايب‌رييس اول كميسيون اجتماعي مجلس در ادامه در خصوص عرضه اوليه موفق سهام شستا در بورس گفت: در اين بازديد گزارش كاملي در خصوص فرآيند طي شده به منظور عرضه سهام شستا در بورس ارايه شد. ما هم در مجلس شوراي اسلامي اين آمادگي را داريم كه موانع و خلأهاي قانوني در مسير حركت نقدينگي از طريق بورس به سمت توليد ملي مطابق با فرمايشات مقام معظم رهبري را بر طرف كنيم.
اسماعيلي در ادامه در مورد اقدامات شستا در حوزه ساماندهي شركت‌هاي تابعه گفت: يكي از مهم‌ترين بحث‌هاي امروز ورود مديران شستا به موضوع واگذاري يا انحلال و ساماندهي شركت‌ها بود. تا پيش از اين دغدغه بسياري مسوولان اين بود كه در برابر تعيين تكليف برخي از شركت‌هاي زيان‌ده در مجموعه‌هايي نظير شستا مقاومت‌هايي مي‌شد. امروز گزارش خوبي در اين خصوص ارايه شد. همچنين در مورد شركت‌هايي كه در آستانه ورود به بازار بورس هستند نيز گزارش جامعي ارايه شد.
اسماعيلي در ادامه با اشاره به عملكرد شستا در پرداخت‌هاي مالي به سازمان تامين اجتماعي گفت: فلسفه ايجاد شستا سرمايه‌گذاري و تامين اعتبار براي مستمري‌بگيران سازمان تامين اجتماعي بوده است كه سودآوري ۱۸ هزار ميلياردي در سال مالي اخير يك اتفاق خوب محسوب مي‌شود. ما هم در مجلس شوراي اسلامي آماده حمايت قانوني از اين روند هستيم و اميدواريم كه در نتيجه استمرار اين رويكرد علاوه بر بهره‌مندي سهامداران، مستمري‌بگيران نيز از بركات تلاش‌هاي انجام شده، بهره‌مند شوند. نايب‌رييس كميسيون اجتماعي مجلس از آمادگي مجلس براي حمايت از اقدامات مثبت شستا در راستاي جهش توليد، افزايش صادرات، ساماندهي شركت‌ها و... خبر داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون