• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4694 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۶ تير

مديركل ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري اصفهان خبر داد

برگزاري 13 نشست تخصصي با 13 خواهرخوانده اصفهان براي اولين‌بار

مديركل ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري اصفهان گفت: به‌زودي با ابتكار شهرداري اصفهان براي اولين‌بار 13 نشست تخصصي با 13 خواهرخوانده اصفهان براساس خواسته‌ها و نيازهاي دو طرف و با مشاركت كنشگران مختلف در بخش دانشگاهي و تجارت برگزار مي‌شود. 
به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، ايمان حجتي در نشست خبري با خبرنگاران در سلسله نشست‌هاي «سه‌شنبه‌ها با رسانه» با اشاره به اينكه كرونا اگرچه فرصت رويدادهاي بزرگ را از ما گرفت اما يكسري فرصت‌ها را براي ما ايجاد كرد، چراكه همه كشورها در اين مساله مشترك و به يك اندازه هم درگير هستند، اظهار كرد: شهر اصفهان هم مانند شهرهاي ديگر جهان با بحران مواجه شد اما در حوزه‌هاي مختلف مبارزه با اين بحران تلاش كرديم خلاقيت داشته باشيم. 
او با اشاره به شعر «همراه شو عزيز، تنها نمان، اين درد مشترك هرگز جدا جدا درمان نمي‌شود»، گفت: براساس اين ديدگاه، ارتباطات بين‌المللي در چنين شرايطي مهم بود و اقداماتي در زمينه بحران كرونا و ديپلماسي بحران انجام داديم. در ابتدا نامه‌نگاري با همه شهرهاي خواهرخوانده اصفهان داشتيم و از آنها خواستيم وضعيت را توضيح دهند. مديركل ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري اصفهان افزود: اولين خواهرخوانده اصفهان، شيان چين است و در نامه‌اي كه شهردار اصفهان به شهردار شيان در ابتداي سال نو ميلادي ارسال كرد، ضمن همدردي با مردم شيان، براي حل بحران چين اعلام آمادگي كرديم. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون