• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4703 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۶ مرداد

ويژه

مروري اجمالي بر عملكرد «وپاسار» در تيرماه

بانك پاسارگاد گزارش عملكرد يك ماهه منتهي به 31 تير ماه را منتشر كرده از جمله نكات قابل توجه در اين گزارش مي‌توان به رشد 4 درصدي سپرده‌هاي جذب شده اين بانك نسبت به مانده خرداد ماه اشاره كرد.

به گزارش نبض بورس، بر اين اساس وپاسار تا پايان تير ماه، موفق به جذب مبلغ 135.800ميليارد تومان سپرده شده و در مقابل ميزان تسهيلات اعطايي بانك در همين مقطع، مبلغ 121.200 ميليارد تومان بوده است.

اين بانك خصوصي در تير ماه موفق به تحقق درآمد تسهيلات به ميزان 1620 ميليارد تومان شده است. در حالي تسهيلات اعطايي وپاسار طي تير ماه به ميزان 3162 ميليارد تومان افزايش داشته كه سپرده‌هاي جذب شده به ميزان 5127 ميليارد رشد داشته است. رشد حدود 3 درصدي تسهيلات اعطايي نسبت به مانده پايان خرداد ماه و همچنين افزايش تقريبي 4 درصد سپرده‌هاي جذب شده نسبت به مانده پايان خرداد ماه از ديگر نكات اين گزارش است.

ذوب‌آهن اصفهان در اوج دوران فعاليت‌هاي زيست‌محيطي

شركت ذوب‌آهن اصفهان به عنوان نخستين توليدكننده فولاد در ايران در راستاي خط‌مشي زيست‌محيطي و تعهد مديريت عالي شركت مبني بر حفظ و صيانت از محيط‌زيست با صرف هزينه‌هاي بسيار هنگفت اقدام به تعريف و اجراي پروژه‌هاي زيست‌محيطي در قالب طرح‌هاي بازسازي، بهسازي و نوسازي در بخش‌هاي هوا، آب، پساب، پسماند و انرژي كرده كه اين خود بيانگر اعتقاد راسخ مسوولان شركت به مقوله حفاظت از محيط‌زيست است. نتيجه اجراي برنامه‌هاي مذكور ارتقاي شاخص‌هاي زيست‌محيطي شركت در كليه بخش‌هاي هوا، آب، پساب، پسماند و انرژي است. نمونه‌هاي بارز اين اقدامات شامل موارد زير است:

1‏-1‏- اجرا و راه‌اندازي بيش از 36 پروژه زيست‌محيطي با هزينه‌اي بالغ بر 1700 ميليارد ريال و 5‏/56 ميليون يورو و تعداد قابل توجهي پروژه ديگر تا انتهاي سال 96.

1‏-2‏- ايجاد و نگهداري بيش از 16500 هكتار فضاي سبز (حدود 84 برابر استانداردهاي فضاي سبز مربوط به صنايع).

1‏-3‏- بهره‌برداري از تعداد قابل توجهي سيستم‌هاي تصفيه هوا شامل 22 الكتروفيلتر، 75 فيلتر كيسه‌اي، 36 اسكروبر، 10 سيكلون (خشك، مرطوب) و ... در خطوط مختلف توليد.

دومين شكست اپراتور دوم در برگزاري كنسرت آنلاين

مهدي صادقي: هفته گذشته يكي از اپراتورهاي تلفن همراه در حالي براي دومين بار اقدام به برگزاري كنسرت آنلاين كرد كه با وجود استقبال كمتر نسبت به سري قبل باز هم تعدادي از بينندگان آنلاين اين كنسرت از كيفيت پخش ناراضي بودند. بر اساس اين گزارش متاسفانه در برگزاري دومين كنسرت آنلاين لنز با همكاري ايرانسل و اسپانسري اين اپراتور باز هم شاهد بوديم كه كنسرت سالار عقيلي نيز همچون همايون شجريان با افت كيفيت روبه‌رو بود و امكان مشاهده براي تمامي مشتركان در لحظه برگزاري اين كنسرت آنلاين مهيا نشد. در همين حال بسياري از مخاطبان اين كنسرت با انتشار توييت‌هاي انتقادي كه نمونه‌هاي آن در ذيل نيز منتشر شده است، از اپراتوري كه ادعاي راه‌اندازي ۵G در ايران را دارد درخواست كردند به جاي تبليغات بي‌ثمر اقدام به ارايه خدمات باكيفيت كند. همچنين همزمان با انتشار خبر ايرانسل در خصوص ارايه خدمات نسل ۵ در ايران تعدادي از خبرنگاران درخواست تست سرعت اينترنت ۵G را داشتند كه به‌رغم پيشنهاد روابط عمومي اين اپراتور در خصوص انجام اين تست، هنوز اين موضوع اتفاق نيفتاده است.

همراه اول جوايز جشنواره تبليغات ايران را درو كرد

در پنجمين جشنواره تبليغات ايران، همراه اول موفق شد پنج شاهين جشنواره را از آن خود كند.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، پنجمين دوره «جشنواره تبليغات ايران» روز يكشنبه 5 مردادماه به منظور معرفي برترين آثار و آگهي‌هاي تبليغاتي يكسال اخير برگزار شد و شركت‌ها و سازمان‌هاي برتر در بخش‌هاي مختلف معرفي و با اهداي شاهين‌هاي طلايي، نقره‌اي و برنزي مورد تقدير قرار گرفتند. در اين جشنواره كه با شعار «خلاقيت، اثربخشي تبليغات، حق انتخاب مشتري» و با حضور جمعي از اساتيد و صاحب‌نظران حوزه تبليغات كشور برگزار شد، اولين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور موفق شد پنج جايزه از جوايز بخش اصلي جشنواره را به خود اختصاص دهد. آثار ارسالي شركت ارتباطات سيار ايران پس از ارزيابي توسط كميته داوران در پنج بخش حائز رتبه و مستحق دريافت شاهين شناخته شد. همراه اول در اين جشنواره موفق شد در بخش‌هاي «تبليغات ديجيتال» (ويديوي تبليغاتي)، «تبليغات حمايتي» و «ترويج فروش» ضمن كسب رتبه اول، شاهين طلايي اين جشنواره را دريافت كند. همچنين اين اپراتور در بخش «مسووليت اجتماعي» رتبه دوم و شاهين نقره‎اي و در بخش تبليغات چاپي (بروشور و كاتالوگ) رتبه سوم و ديپلم افتخار و شاهين برنزي را از آن خود كرد. در اين جشنواره از بين 2235 اثر ارسالي، 558 اثر به مرحله نهايي راه يافت و در پايان 46 اثر حائز رتبه و دريافت جايزه شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها