• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4717 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۳ مرداد

ليلارد با كسب 61 امتياز تيمش را به صعود اميدوار كرد

او بهترين بازيكن در حباب NBA است

با احترام به دوين بوكر، تي جي وارن، مايكل جردن و همه افراد ديگري كه در حباب NBA بوده‌اند يك بازيكن وجود دارد كه براي من شايسته‌ترين فرد براي دريافت عنوان MVP مرحله مقدماتي رقابت‌هاي پلي‌آف است: ديميان ليلارد.
ديم بعد از بازي خودش مقابل لس آنجلس كليپرز در دو بازي بعدي مانند يك هيولا بوده است. نمايش 51 امتيازي او مقابل فيلادلفيا سوني سيكسرز و سپس ثبت 61 امتياز مقابل دالاس ماوريكس هواداران را ديوانه كرده است. امتيازآوري‌هاي فوق‌العاده او دليل كافي و موجهي است كه او در رقابت براي عنوان بهترين بازيكن حباب NBA قرار بگيرد. اين مربوط به تك‌تك امتيازاتي است كه او بايد براي برنده شدن به دست مي‌آورد.  پورتلند بليزرز با بيشترين تلاش براي اثبات شايستگي‌هايش به اورلاندو وارد شد. (اورلاندو محل برگزاري متمركز مسابقات NBA است كه به اصطلاحا به آن حباب مي‌گويند) . آنها نتوانسته‌اند مانند ممفيس گرزليز يك فصل فراتر از انتظار را پشت سر بگذارند. آنها همچنين تيم جواني ندارند كه به آينده اميدوار باشند. پورتلند در اين فصل با شكست نااميدكننده در فينال كنفرانس سال گذشته وارد مسابقات شد. بعد  طي فصل مصدوميت‌هاي زيادي را تجربه كرد اما به دليل شيوع كرونا و تعطيلي موقت مسابقات و از سرگيري دوباره آن در حباب شانس مجددي را به دست آورده است. ليلارد بازيكن كاملي است كه از اين شانس مجدد نهايت استفاده را كرده است. 
ليلارد بعد از بازي انفجاري خود مقابل دالاس در حال حاضر به ميانگين 37 امتياز در هر بازي در مرحله سيدبندي رقابت‌ها رسيده است. او حداقل در 6 بازي تيمش در حباب، 40 دقيقه بازي كرده است. او بار بزرگ مسووليت موفقيت تيمش را به تنهايي بر دوش مي‌كشد. همه اينها به اين خاطر است كه در دور نخست مرحله بعد با ستاره‌هاي لس‌آنجلس ليكرز روبه‌رو شوند. ليكرز شانس نخست كنفرانس غرب به حساب مي‌آيد و در سيد يك خواهد بود. تيمي قدرتمند كه براي قهرماني در اين فصل بسته شده است. اما ليلارد آن قدر داغ است كه ممكن است ليكرز را هم دچار مشكل كند. بليزرها به ياد نمي‌آورند كه ستاره تيم‌شان اينقدر خوب عمل كرده باشد. 
به رسميت شناخته شدن ليلارد در هشت بازي اخير مي‌تواند باعث شود او كمي بيشتر مورد توجه قرار بگيرد. او تا به امروز در بحث انتخاب بهترين بازيكن‌ها معمولا گنجانده نشده بود. بليزرز نيز تيمي نبود كه در ابتداي فصل جدي گرفته شود. اما اين بازيكن سزاوار است كه جايگاهي خاص در NBA داشته باشد. حتي اگر او به تنهايي كسي نباشد كه بتواند يك تيم را به مدعي قهرماني تبديل كند اما يك امتيازآور فوق‌العاده است. 
ليلارد براي موفقيت تيمش متعهد شده است. او حالا اميد اول تيم و هواداران براي رسيدن به موفقيتي است كه در ابتدا دور از ذهن به نظر مي‌آمد. رقابت‌ها براي بليزرز به اتمام نرسيده و آنها يك بازي باقي‌مانده بسيار مهم پيش رو دارند و اگر مي‌خواهند به پلي آف برسند، بايد برنده شوند. آنها بايد مقابل بروكلين نتس قرار بگيرند. ليلارد مي‌گويد: «من به اينجا نيامده‌ام تا وقت خود را هدر بدهم. كار ما هنوز تمام نشده است.»
اين روحيه را مي‌توانيد به كل دوران حرفه‌اي تيم بسط دهيد. تعقيب  وتلاش او براي دستيابي به موفقيت بسيار سرگرم‌كننده است و حالا جايزه‌اي مناسب براي او وجود دارد؛ كسي كه قصد ندارد حركت رو به جلويش را متوقف يا كند كند. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون