• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4734 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۱۵ شهريور

از آزادي تا هرج و مرج

نشست نقد كتاب «از آزادي تا هرج و مرج»، گزيده‌اي از داستان‌هاي كوتاه طنز اسلاومير مروژك با ترجمه داريوش مودبيان برگزار مي‌شود.
نشست هفتگي شهركتاب در روز سه‌شنبه، هجدهم شهريور از ساعت ۱۵ به نقد و بررسي اين كتاب اختصاص دارد كه با حضور داريوش مودبيان و اسدالله امرايي به صورت مجازي در مركز فرهنگي شهركتاب برگزار مي‌شود. كتاب «از آزادي تا هرج و مرج» كه گزيده‌اي از داستان‌هاي كوتاه طنز اسلاومير مروژك است با انتخاب و ترجمه داريوش مودبيان به همت نشر گويا انتشار يافته ‌است. 
 اسلاومير مروژك كاريكاتوريست، داستان‌نويس، طنزپرداز و نمايشنامه‌نويس لهستاني، تابناك‌ترين چهره تئاتر معاصر لهستان و يكي از نامدارترين طنزآوران امروز داستان‌نويسي و جهان نمايش‌ است. همچنين پرآوازه‌ترين نمايشنامه‌نويس لهستاني در قرن بيستم است كه بيشتر نوشته‌هايش در سراسر جهان به زبان‌هاي گوناگون ترجمه شده و به نمايش درآمده است. 
مروژك كه كار ادبي خود را با داستان‌نويسي آغاز كرده بود، تا پايان عمر چند رمان و مجموعه داستان كوتاه و نيمه‌بلند به چاپ رساند: فيل، قلمدان، موش در كمد، كوچولو و... كتاب حاضر گزيده‌اي از داستان‌هاي كوتاه طنز از اين نويسنده است. 
علاقه‌مندان مي‌توانند اين نشست را از اينستاگرام اين مركز به نشاني
 Instagram/bookcityculturalcenter  به‌طور مستقيم پيگيري كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون