• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4740 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۲۲ شهريور

حضور بازيگر اسكاري در يك ميني‌سريال جديد

شروع برنامه «هفت» با موضوع پول‌هاي آلوده در سينما

داستان سينما روايت مي‌شود

شبكه نمايش براي روز ملي سينما، مستندهاي «داستان سينما» را در فواصل پخش برنامه‌ها روي آنتن مي‌برد. به گزارش ايسنا از ۲۱ شهريورماه، مصادف با يكصدوبيستمين سالگرد ورود «سينما» به ايران، مستندهاي داستان سينما از شبكه نمايش پخش مي‌شود. اين شبكه همچنين فيلم «ابر و آفتاب» را ساعت ۱۳ پخش خواهد كرد. ابر و آفتاب فيلمي به كارگرداني و نويسندگي محمود كلاري محصول سال ۱۳۷۵ است و به موضوع مشكلات يك گروه فيلمسازي مي‌پردازد. اميرعباس اشرف، مدير تامين برنامه شبكه نمايش درباره مستندهاي داستان سينما توضيح داد: اين آيتم‌ها با بهره‌گيري از تصاوير آرشيوي و مستندگونه از پشت صحنه فيلم‌هاي مطرح تاريخ سينما با استفاده از نريشين به موضوع تاريخ سينما از بدو پيدايش مي‌پردازد. در اين مستندهاي آرشيوي از تاريخ سينما همچنين سير تحولاتي كه سينما در طول تاريخ از سر گذرانده است براي بيننده روايت مي‌شود كه در روز ملي سينما در فواصل برنامه‌هاي شبكه نمايش پخش خواهد شد.

 

شروع فصل جديد «هفت» با بررسي پول‌هاي آلوده در سينما

فصل جديد از برنامه سينمايي «هفت» همزمان با روز ملي سينما با موضوع «بررسي پول‌هاي آلوده در سينما» روي آنتن مي‌رود. به گزارش ايسنا هفتاد‌وچهارمين قسمت از برنامه سينمايي هفت كه با پخش فصل جديد آن مصادف شده است با اجراي محمدحسين لطيفي و با حضور دو تن از تهيه كنندگان سينما به موضوع پول‌هاي آلوده در سينما مي‌پردازد. داريوش باباييان و محمد درمنش مهمانان جمعه شب برنامه سينمايي هفت همزمان با روز ملي سينما هستند. در ميز نقد (سينماي بين‌الملل) از اين برنامه با حضور سه منتقد ـ جواد طوسي، مسعود فراستي و شاهين شجري‌كهن ـ فيلم سينمايي «آواي وحش» نقد خواهد شد. ميز فيلم سينمايي به «لتيان» اختصاص دارد كه علي تيموري، كارگردان اين فيلم مهمان برنامه خواهد بود.

برنامه سينمايي «هفت» از جمعه ۲۱ شهريور ماه حدود ساعت ۲۳ و ۵۰ دقيقه روي آنتن مي‌رود.

 

بازيگر اسكاري در يك ميني‌سريال

جسيكا چستين، بازيگر نامزد اسكار در يك ميني‌سريال براي شبكه پارامونت جلوي دوربين مي‌رود. به گزارش مهر به نقل از ورايتي، پارامونت نتورك و اسپكتروم با همكاري هم سريالي تهيه مي‌كنند كه جسيكا چستين در آن در نقش تامي وينت اسطوره موسيقي كانتري امريكا بازي مي‌كند.

اين سريال كه پس از ۹ ماه كش و قوس اكنون با عنوان «جورج و تامي» در دست توليد قرار گرفته است با تمركز بر زوج قدرتمند عرصه موسيقي محلي امريكا يعني وينت و جورج جونز كه با همكاري هم شماري از مهم‌ترين‌هاي موسيقي همه تاريخ را شكل دادند، ساخته مي‌شود.

سريال «جورج و تامي» اقتباسي است و با اقتباس از كتاب «سه تاي ما: بزرگ شدن با تامي و جورج» نوشته دختر اين زوج جورجت جونز ساخته مي‌شود.

جسيكا چستين در آغاز فعاليت‌هايش در چندين برنامه تلويزيوني نقش‌آفريني كرده بود اما در ۱۰ سال اخير تمركزش بر فيلم‌هاي سينمايي بوده است. او نامزدي اسكار را براي بهترين بازيگر زن براي «كمك» و بهترين بازيگر زن مكمل براي «۳۰ دقيقه نيمه شب» به دست آورد. «بازي مالي»، «فصل دو» و «دوشيزه اسلون» ديگر فيلم‌هاي اخير وي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون