• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4776 -
  • ۱۳۹۹ چهارشنبه ۷ آبان

ويژه

حمايت 6 خواهرخوانده اصفهان از  جشنواره فیلم‌ کودکان

تعدادی از شهرداران شهرهای خواهرخوانده اصفهان با ارسال پیام به سی و سومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، بر لزوم تقویت پیوندهای فرهنگی مشترک خود با اصفهان تاکید کردند و برگزاری این جشنواره را در مسیر فرصت‌سازی برای آموزش کودکان در شرایط همه‌گیری کرونا دانستند. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، تعدادی از شهرداران شهرهای خواهرخوانده اصفهان ازجمله فلورانس ایتالیا، فرایبورگ آلمان، ایسی له مولینو فرانسه، کوالالامپور مالزی، داکار سنگال و بعلبک لبنان، همزمان با جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان پیام‌های ویدیویی و مکتوب خود را به این جشنواره ارسال کردند. مارتین هورن، شهردار فرایبورگ به مناسبت افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان اظهار کرد: همکاری واقعی و دوستی صمیمی میان شهرهای اصفهان در ایران و فرایبورگ در آلمان وجود دارد. به شما بابت برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تبریک می‌گویم. 

ايجاد سينما در منطقه رهنان مصداق عدالت فضايي است

همزمان با برگزاري سي و سومين دوره جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان در اصفهان مجهزترين و اولين سينماي غرب اصفهان به صورت رسمي با حضور شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر اصفهان به بهره‌برداري رسيد. 
به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، قدرت‌الله نوروزي در مراسم افتتاحيه سينما مهتاب منطقه 11 كه با رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي و در قالب برنامه‌هاي افتتاحيه‌هاي هفتگي طرح‌هاي خدماتي عمراني شهرداري اصفهان برگزار شد، اظهار كرد: شهرداري منطقه 11 شهر اصفهان با تلاش خود، بخش خصوصي و سازمان سرمايه‌گذاري و مشاركت‌هاي شهرداري اصفهان فضايي ايجاد كرد كه امروز در اين منطقه شاهد افتتاح سينما هستيم و اين گام بزرگي در حوزه فرهنگي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون