• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4800 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۶ آذر

ويژه

ثبت ركورد ماهانه بارگيري و حمل ريلي تختال

همكاران تلاشگر واحد آماده‌سازي تختال با ثبت ركورد بي‌سابقه بارگيري اسلب براي واگن (به تعداد 1012 واگن و به ميزان 52 هزار و 795 تن)، در آبان‌ماه 1399 موفقيت ديگري را در سال جهش توليد به نام خود ثبت كردند. محسن احمدي، رييس واحد آماده‌سازي تختال ناحيه فولادسازي، با اعلام اين خبر گفت: ركورد بي‌سابقه بارگيري تختال از طريق حمل ريلي، در سال جهش توليد و در ادامه عملكرد موفقيت‌آميز ناحيه فولادسازي در كسب ركوردهاي پياپي در سال جاري حاصل شده است. وي ضمن اشاره به حمايت بي‌دريغ مديريت ناحيه و عزم راسخ كاركنان واحد آماده‌سازي تختال، هماهنگي با واحد حمل‌ونقل ريلي و اصلاح فرآيندهاي موجود را عوامل اصلي اين موفقيت برشمرد و ابراز اميدواري كرد با برنامه‌ريزي صورت‌گرفته و همكاري مديريت فروش صادرات در سرعت‌بخشي به عمليات تخليه تختال‌ها و همچنين اهتمام كليه كاركنان و واحدهاي پشتيباني، عملكرد درخشاني در سال 1399 در زمينه بارگيري اسلب براي واگن ثبت شود.

درخواست كارت اعتباري ارزان‌قيمت بانك پاسارگاد

«كارت اعتباري ارزان‌قيمت بانك پاسارگاد» با هدف تكميل و توسعه طرح «تسهيلات ارزان‌قيمت» و همچنين بهره‌مندي هر چه بيشتر گروه مشتريان حقيقي از تسهيلات اين بانك، طراحي و ارايه شده است. به گزارش روابط ‌عمومي بانك پاسارگاد، طرح كارت اعتباري ارزان‌قيمت، برمبناي نتيجه اعتبارسنجي مشتريان محترم و در راستاي تلاش در جهت گسترش هرچه بيشتر سطح مراودات ايشان با بانك طراحي شده است. در اين طرح براساس امتياز سپرده‌هاي مشمول مشتريان، تسهيلاتي در قالب عقد مرابحه و از طريق ابزار كارت اعتباري به آنان اعطا مي‌شود؛ به نحوي كه امكان تعيين فاكتورهاي «مبلغ تسهيلات» و «مدت و مبلغ سپرده‌گذاري» نيز براي مشتريان فراهم است. براساس اين خبر، در اين طرح ضمن ارج نهادن به مراوده مشتريان گرامي با بانك، كساني ‌كه داراي سپرده قرض‌‌الحسنه جاري يا سپرده سرمايه‌گذاري كوتاه‌مدت عادي هستند، مي‌توانند از اين تسهيلات بهره‌مند شوند. اعطاي كارت اعتباري ارزان‌قيمت برمبناي امتيازهاي كسب‌ شده توسط مشتري، حداقل به مدت 3 ماه پس از ثبت درخواست ايشان از طريق اپليكيشن ويپاد انجام خواهد شد.

از اين ‌رو متقاضيان ضمن نصب اين برنامه از طريق كافه بازار، سايت بانك پاسارگاد يا سايت ويپاد به نشاني www.wepod.ir (براي سيستم عامل اندرويد يا نسخه وب براي كليه سيستم‌عامل‌ها) مي‌توانند پس از طي مراحل احراز هويت، نسبت به ثبت‌نام و درخواست كارت اعتباري به ‌صورت غيرحضوري اقدام كنند. گفتني است هم‌ميهنان گرامي براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به صفحه مربوط به «كارت اعتباري ارزان‌قيمت» در سايت بانك پاسارگاد به آدرس www.bpi.ir/icc مراجعه كرده و يا با مركز مشاوره و اطلاع‌رساني به شماره‌ تماس82890 تماس حاصل نمايند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون