• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4828 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۹ دي

لباس چند صد ميليون توماني ديجيتالي

سحر موسوي

مد هزاره سوم با توجه به مشكلات و نيازهاي دنياي امروز با بهره‌گيري از تازه‌هاي تكنولوژي، افق‌هاي جديدي در پيش‌رو فعالان اين حوزه ايجاد كرده و افرادي كه بدون تعصب به روش‌هاي پيشين و با ذهن باز، خلاقانه در حال ايده‌پردازي‌ و خلق روش‌هاي‌ نوين هستند، سردمداران مد اين هزاره به حساب مي‌آيند. 

پايان‌نامه  ديجيتال 
آمبر اسلوتن و كري مورفي كه در پايان‌نامه دانشگاهي‌ خود ايده‌هايشان را به صورت ديجيتالي ارايه داده بودند با هدف كاهش ضايعات و صدمات ناشي از مصرف بي‌رويه منابع در آماده‌سازي محصولات به فكر ايده‌اي براي اجراي لباس‌هاي متناسب با قرن ۲۱ بودند كه اين نقطه نظر و ايده باعث شكل‌گيري «فبريكنت»  شد.
 
خانه  مد  ديجيتالي 
«فبريكنت» به عنوان اولين خانه مد صرفا ديجيتالي با بهره‌گيري از تكنولوژي روز و به هدف توليد محصولات فاخر با پسماند صفر شكل گرفته است كه تاكنون حدود ۱۰ هزار نفر از محصولات آن بهره برده‌اند. لباس‌هايي كه صرفا براي استفاده در فضاي مجازي و صفحات اجتماعي طراحي و اجراي ديجيتالي مي‌شوند. 

مزايده  چند  صد  ميليون  توماني 
جالب است بدانيد كه در يكي از مزايده‌هاي اخير برند فبريكنت، لباسي با ارزش ۹۵۰۰ دلار به فروش رسيد و اين در حالي است كه برنده مزايده آن لباس را تنها در فضاي اينستاگرام و ديگر صفحات اجتماعي خود به تن دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون