• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3258 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۱ خرداد

سرخط خبرها

  اردوي مشترك تيم ملي كشتي آليش بانوان با تيم كشتي آليش بانوان تركمنستان در مجموعه ورزشي آزادي تهران در حال برگزاري است.
  زهره هراتيان عضو كميته پزشكي فدراسيون فوتبال مي‌گويد به دليل دستاورهايي كه فوتبال ايران در بخش پزشكي داشته است، فيفا كشورمان را در كنار كشورهايي اروپايي قرار داده است.
  مجارستان، اسلووني، كرواسي و تركيه كشورهايي هستند كه برانكو براي برپايي اردوي خارجي پرسپوليس به مديران باشگاه پيشنهاد داده است.
  در جلسه ديروز نيكفر، رييس هيات مديره و مهرزاد خليليان مديرعامل سپاهان با حسين فركي، مذاكرات و توافقات نهايي و قطعي براي تداوم حضور اين سرمربي در اين تيم انجام گرفت. بدين ترتيب حسين فركي كه موفق به قهرماني با سپاهان شده بود همچنان سكان هدايت اين باشگاه را بر عهده خواهد داشت.
  مهدي طارمي، مهاجم پرسپوليس بخشي از قراردادش را صرف امور خيريه كرد و با انتشار نامه‌اي درباره اين حركت خيرخواهانه‌اش نوشت: «خدايا تو راضي باش»
  مزايده باشگاه راه‌آهن براي واگذاري به بخش خصوصي قرار بود عصر ديروز برگزار شود اما به علت اينكه پيشنهادي از سوي شخص يا شركتي داده نشده بود اين مزايده برگزار نشد.
  پس از استعفاي سيد محمود ميران از هدايت تيم ملي جوانان، عصر شنبه شوراي فني فدراسيون جودو تشكيل جلسه داد و پس از بررسي گزينه‌هاي مختلف در نهايت راي به مربيگري «كواك» از كره شمالي داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون