• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5028 -
  • ۱۴۰۰ شنبه ۲۷ شهريور

علم براي همه

هفتمين جشنواره «علم براي همه» از سوي موزه علوم و فناوري برگزار مي‌شود. اين جشنواره از تمام كساني كه در حوزه كنشگري محيط‌زيست فعاليت مي‌كنند دعوت‌ كرده تا فعاليت خود را در قالب عكس به علاقه‌مندان محيط‌زيست معرفي كنند. 
موزه ملي علوم و فناوري، تلاش دارد تا با بازنمايي فعاليت‌هاي كنشگران محيط‌زيست، اطلاع‌رساني، نمايش و آموزش راهكارهاي بومي به كار گرفته شده براي چالش‌هاي محيط‌زيستي، قدمي در جهت افزايش آگاهي عمومي بردارد. مجموعه عكس‌هاي كنشگران، بستري ساده و مناسب براي آشنايي با فعاليت‌هاي آنها و همكاري جوامع محلي در مناطق مختلف ايران فراهم مي‌كند و مي‌تواند آغازگر همكاري‌هاي بيشتر در اين مسير باشد.
محور اصلي فراخوان عكس، اطلاع‌رساني، نمايش و آموزش راهكارهاي بومي به كار گرفته شده براي چالش‌هاي محيط‌زيستي است. شرايط فرستادن عكس محدوده جغرافيايي عكس‌ها كشور ايران است. شركت‌كنندگان براي شركت در اين جشنواره مي‌توانند سه تا هشت عكس به دبيرخانه ارسال كنند. عكس‌هاي گرفته شده با گوشي موبايل نيز پذيرفته مي‌شود و شركت در اين جشنواره مي‌تواند به صورت فردي يا گروهي باشد. مهلت فرستادن عكس‌ها به جشنواره «علم براي همه» تا 25 مهر ماه است و علاقه‌مندان به شركت براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سايت https: //inmost.ir/ مراجعه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون