• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5144 -
  • ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۸ بهمن

ارتقاي كيفي و افزايش توليد دستاورد يك دهه تلاش گروه بهمن

به نقل از تابناك با توجه به آنكه ارتقاي كيفيت محصولات در صنعت خودرو يكي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي سياست كلان و حاكميت در كشور است، گروه بهمن به عنوان بزرگ‌ترين شركت خودروساز خصوصي كشور بعد از واگذاري به بخش خصوصي توانسته دستاوردهاي بزرگي در رشد توليد داخلي و ارتقاي كيفي محصولات در بخش سبك و تجاري كسب كند و در دوران سخت تحريم، وابستگي صنعت خودرو به منابع خارجي را روز به روز كمتر كند.
رهبر انقلاب در نشست اخير با جمعي از توليدكنندگان و فعالان اقتصادي به ارتقاي كيفيت كالاهاي توليد داخل اشاره كردند و فرمودند: حمايت‌هاي عملي و تبليغاتي از توليد داخلي بايد منجر به ارتقاي كيفيت محصولات و همچنين ارتقاي فناوري شود اما متاسفانه در برخي صنايع به ‌ويژه در صنعت خودرو به موضوع كيفيت توجه نمي‌شود.
گروه بهمن متشكل از چهار مجموعه توليدي بهمن موتور، بهمن ديزل، سيبا موتور و ايران دوچرخ به‌رغم مشكلات و مسائل پيرامون بخش توليد و تحريم‌هاي ظالمانه بين‌الملل توانسته در يك دهه گذشته موفقيت‌هاي چشمگيري در ارتقاي كيفي و افزايش توليد و تنوع بخشي در سبد محصولات داشته باشد. 
براساس آخرين گزارش ارزيابي كيفي انجام شده، گروه بهمن تنها خودروسازي است كه دو خودروي سبك و سه خودروي سنگين محصولات آن موفق به كسب پنج ستاره كامل كيفي شدند.
در گروه سبك دو خودروي SUV (فيدليتي و ديگنيتي) بهمن موتور موفق به اخذ پنج ستاره كيفي شدند و اين خودروها در اولين سال عرضه به بازار با استقبال بي‌نظير خريداران و متقاضيان مواجه شده‌اند. 
در گروه تجاري نيز در بخش كاميونت، ايسوزو NMR85E و ايسوزو NPR75K بهمن ديزل موفق به كسب ۵ ستاره كامل كيفي شدند و در بخش كاميون نيز ايسوزو NPR75M بهمن ديزل ۵ ستاره كامل كيفي به دست آورد.
همچنين كاميون TigerV هشت تن از توليدات شركت سيبا موتور نيز موفق شد ۴ ستاره كيفي را به دست آورد. 
در راستاي منويات رهبري گروه بهمن با اتكا به توان داخلي و بازنگري در راهبردها درصدد آن است تا با سرعت و شتاب بيشتر ساير محصولات خود را از نظر كيفي ارتقا دهد و محصولات جديدي را با توجه به نياز بازار و رقابت با سطح بين‌الملل 
عرضه كند. 
در همين مورد بهمن موتور چهار محصول جديد شامل يك ون باري (CARGO VAN) در گروه تجاري سبك، يك خودروي سواري و دو خودروي SUV جديد را به زودي عرضه خواهد
كرد. شركت بهمن ديزل نيز به عنوان بزرگ‌ترين سازنده خودروهاي تجاري كشور در راستاي برنامه‌هاي راهبردي كشور براي افزايش توليد و ارتقاي سطح كيفي محصولات به تازگي كاميونت جديد فورس را در مدل‌هاي 6 تن و 8.5 تن به بازار عرضه كرده است، همچنين قرار است كاميون كشنده جديد پرقدرت و مدرن و باكيفيت با عنوان «امپاور» به بازار عرضه كند.
دستيابي به داخلي‌سازي، ارتقاي سطح كيفي محصولات، افزايش صددرصدي توليد و صادرات از اهداف راهبردي گروه بهمن مي‌باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون