• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3277 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۴ تير

سرخط تذكرها

 ايسنا|يك عضو جبهه پايداري با تاكيد بر اينكه مصوبه مجلس در مورد موضوع هسته‌اي برخلاف بيانات مقام معظم رهبري نيست، گفت كه اين مصوبه همان مطالبات مقام معظم رهبري است كه ايشان روز گذشته آن را مطرح كرد.  حجت‌الاسلام حميد رسايي در تذكري شفاهي ضمن قدرداني از بيانات روز گذشته مقام معظم رهبري در جمع مسوولان نظام گفت: خدا را شكر مي‌كنم كه بيانات مقام معظم رهبري را ديشب شنيدم؛ روح ما يك ساعت و نيم زودتر از اذان مغرب با شنيدن اين بيانات افطار كرد. ابوترابي‌فرد در واكنش به اين اظهارات گفت كه بهتر است كه اين گونه از واژه‌ها استفاده نكنيم افطار بعد از اذان مغرب است. رسايي در پاسخ گفت: افطار جسم بعد از اذان مغرب است و ما روح‌مان افطار كرده است و اين تعبير اشكالي ندارد.

 خانه ملت| عباس قائد‌رحمت، نماينده مردم دورود و ازنا در مجلس در تذكري شفاهي با استناد به ماده 202 آيين‌نامه داخلي مجلس گفت: هيات‌رييسه مكلف است يك روز در هفته را به رسيدگي سوال از وزرا اختصاص دهد؛ همچنين در روند رسيدگي به سوالات آمده است پس از گذشت 10 روز از اعلام وصول، سوال در دستور كار صحن قرار گيرد. وي افزود: براساس ليستي كه در هيات‌رييسه وجود دارد به 50 سوال رسيدگي شده است اما 100 سوال ديگر باقي مانده است بنابراين از هيات رييسه مي‌خواهم جلسات ويژه‌اي براي رسيدگي به اين سوالات برگزار كند تا بازوي نظارتي مجلس زير سوال نرود.

 مهر| ابراهيم كارخانه‌اي نماينده مردم همدان در مجلس در تذكري شفاهي گفت: در ديدار كارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب، معظم له نقشه راه اقتصاد و اقتدار ايراني را نشان دادند. كارخانه‌اي اضافه كرد: امريكاي حيله‌گر با طرح فكت شيت ظالمانه دميدن بر طبل جهاني قصد تحقير ملت ايران را داشت اما كشوري كه در راس آن رهبري انقلابي است كه درس مواجهه با توطئه قدرت‌هاي سلطه‌گر و زياده‌خواهي جهاني را از مكتب انقلابي امام خميني (ره) آموخته هرگز تحقير نمي‌شود و روز به روز بر درخشش آن بر قله معادلات جهاني و منطقه‌اي افزوده مي‌شود.

 فارس| بهرام بيرانوند، نماينده مردم بروجرد در مجلس در تذكري شفاهي خطاب به رييس‌جمهوري گفت: بخش عمده‌اي از امكانات كشور در اختيار شماست و مردم به دهان شما چشم دوخته‌اند و از بازوان شما انتظار تلاش بيشتر دارند. نماينده مردم بروجرد در مجلس گفت: از تعامل سازنده با غرب آبي گرم نمي‌شود به دليل اينكه برداشت آنها از تعامل واقعا تعامل نيست بلكه آنها مي‌خواهند تسليم بلاشرط شويم.

 ايسنا| احمد اميرآبادي، نماينده مردم قم در مجلس در تذكري شفاهي گفت: با وجود تذكرات نمايندگان مبني بر افطاري ندادن سازمان‌ها اما شاهديم برخي سازمان‌ها افطاري‌هايي را از پول بيت‌المال مي‌دهند. وي اظهارداشت: شنيده شده كه امشب همراه اول در هتل هما افراد زيادي را دعوت كرده و ما هم مي‌دانيم كه اين شركت خصوصي نيست و وابسته به بيت‌المال است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون