• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3277 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۴ تير

برترين‌هاي هفته

«پرونده هفته»

«شب از نيمه گذشته بود كه مهدي به خاطر يك «طوطي» گردن رفيق 20 ساله خود را با چاقو شكافت». اين دو جمله، تمام حرف پرونده‌اي است كه رسيدگي به آن از شهريور سال گذشته آغاز شده است. مهدي جواني تنومند است كه چاقو روي صورتش خط انداخته. او شب حادثه، پس از شرب خمر، در پشت بام خانه‌اش با رفيق 20 ساله‌اش درگير شد و با چاقو او را به قتل رساند. متهم در آخرين جلسه رسيدگي به پرونده‌اش در شعبه 4 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي عبداللهي از خانواده مقتول خواست از قصاصش بگذرند. او با گريه‌هاي مدام، درباره حادثه گفت: «روز قتل علي ساعت 12 شب به خانه من آمد. او يك طوطي داشت كه چند وقت پيش آن را به من داده بود. آن شب از من خواست طوطي را پس بدهم. من نوشيدني الكلي مصرف كرده بودم. گفتم طوطي را نمي‌دهم. بحث‌مان بالا گرفت و من با چاقوي كوچكي كه در جيب داشتم يك ضربه به او زدم. چاقو به گردنش خورد و كشته شد. پشيمانم. نمي‌خواستم او را بكشم. » مهدي مي‌گفت مقتول مثل داداشش بود. رسيدگي به پرونده او همچنان ادامه دارد.

«كلاهبردار   هفته»

كلاهبرداري كه خود را برادرزاده وزير صنعت معرفي مي‌كرد و با اين ترفند، كلاه سوژه‌هاي خود را ميليوني برداشته بود، «كلاهبردار هفته» است. پليس او را 26 خرداد امسال دستگير كرد. به گفته سرگرد قباد برجي، سرپرست پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ، متهم كه پيش از اين هفت فقره سابقه كلاهبرداري، سرقت و نگهداري سلاح و مهمات جنگي در پرونده خود دارد، اين‌بار با جعل مدارك شناسايي، خود را آشناي مسوولان كشور جا زده و به بهانه توانايي گرفتن مجوز شركت‌هاي مختلف براي مالباخته‌ها، ميليون‌ها تومان كلاهبرداري كرده است. متهم در آخرين نقشه‌اش، خود را «برادرزاده وزير صنعت» جا زده بود. هرچند شهرتش «نعمت‌زاده» است اما او برادرزاده وزير صنعت و معدن ايران نيست.

« عكس هفته»

سقوط يك كارگر 22 ساله از ارتفاع 20 متري هنگام كار در يك پروژه ساختماني به جراحت شديد او منجر شد. نادر رحمان زاده، رييس ايستگاه 77 آتش‌نشاني تهران علت وقوع اين حادثه در 31 خرداد را «سهل‌انگاري و عدم رعايت نكات ايمني» اعلام كرد.
  از اين پس« اعتماد» روزهاي پنجشنبه برترين‌هاي حوادث هفته را انتخاب مي‌كند، شما هم مي‌توانيد انتخاب خود را به اين شماره 30004753 پيامك كنيد

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون