• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3277 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۴ تير

خبر كوتاه

عادل فردوسي‌پور از دست تتلو در رفت!

تتلو خبري در صفحه شخصي خود منتشر كرده كه بسيار جالب است. او نوشت كه به استخر رفته و در آنجا عادل فردوسي‌پور را ديده است. تتلو در بخشي از پست تازه‌اش نوشت: «... راستي عادل هم اينجا بود ولي تا منو ديد در رفت. فكر كنم مي‌ترسه منشوري شه.» تتلو در ماه‌هاي گذشته تلاش كرده تا با فوتبالي‌ها ارتباط بگيرد. او مدتي با پيام صادقيان ارتباط داشت كه باعث ايجاد حاشيه‌هايي براي اين بازيكن شد. او به تازگي با فرهاد كاظمي هم رابطه برقرار كرده و مدام مي‌گويد در جام جهاني 2018 پيراهن تيم ملي را به تن خواهد كرد!

استقلال براي جذب اسپانسر آگهي مي‌دهد

مديرعامل استقلال از اعلام آگهي براي اسپانسر استقلال خبر داد. بهرام افشارزاده در خصوص وضعيت اسپانسري باشگاه استقلال براي فصل آينده عنوان كرد: « هنوز اسپانسر باشگاه مشخص نشده و قرار است روز شنبه آينده براي انتخاب اسپانسر آگهي مي‌دهيم. به دنبال اين هستيم هر چه زودتر تكليف اسپانسر باشگاه را مشخص كرده و در اين زمينه تلاش‌هاي‌ خودمان را خواهيم كرد. وي در مورد اينكه در جلسه ديروز (چهارشنبه) هيات مديره استقلال، رييس هيات مديره و سخنگوي باشگاه انتخاب نشدند هم گفت: «اين اتفاق هنوز نيفتاده و هفته آينده تصميم‌گيري خواهيم كرد.»

تكذيب خبر حضور پولادي در نيروي زميني

مديرعامل باشگاه نيروي زميني حضور مهرداد پولاي در اين تيم را تكذيب كرد. سرهنگ مرتضي حسن‌پور در خصوص شايعه حضور مهرداد پولادي در تيم نيروي زميني اظهار داشت:
« در اين زمينه هيچ صحبتي نشده و چنين اتفاقي نخواهد افتاد. سياست نيروهاي مسلح در استفاده از نيروي انساني بهره‌گيري از توانايي فرد در جاي خود است. بنابراين، منطقي وجود ندارد كه پولادي بخواهد در تيم نيروي زميني بازي كند.» حسن‌پور در ادامه گفت: «پولادي يك سرمايه است و اگر به ايران بيايد بايد بهترين استفاده را از توانايي اين فرد در پيشبرد اهداف ملي برد. نمي‌دانم منبع خبر حضور پولادي در تيم نيروي زميني چه بوده و در تماس‌هاي مختلف دنبال صحت و سقم اين مساله بودم اما بايد بگويم چنين چيزي صحت ندارد. »گفتني است مهرداد پولادي هنور براي تعيين تكليف وضعيت خدمت خودش به ايران سفر نكرده و معلوم نيست اين كار را انجام خواهد داد يا نه!

 فولاد نوين به استقلال اهواز واگذار شد

روز دوشنبه مسوولان باشگاه فولاد نوين با مسوولان باشگاه استقلال اهواز نشستي را در اهواز برگزار كردند. حاضران در اين نشست، واگذاري امتياز باشگاه فولاد نوين را بررسي كردند و در اين زمينه، توافقاتي حاصل شد. روز گذشته هم در نشستي كه جهانداري، مدير عامل باشگاه استقلال اهواز، با مسوولان شركت فولاد در تهران داشت اين توافق نهايي شد و قرار است پس از تدوين قرارداد، توسط بخش حقوقي شركت فولاد روز شنبه آينده به امضاي طرفين برسد و رسما امتياز باشگاه فولاد نوين به باشگاه استقلال اهواز منتقل شود. مبلغ اين توافق 10 ميليارد تومان است كه قرار است بخشي از آن در ازاي واگذاري امتياز باشگاه استقلال اهواز كسر و باقي‌مانده نيز در سه قسط توسط مسوولان باشگاه استقلال اهواز پرداخت شود. ارسطو جهانداري، مديرعامل باشگاه استقلال اهواز، در اين باره گفت: «توافق نهايي با مسوولان شركت فولاد در تهران صورت گرفت و تا روز شنبه قرارداد تنظيم مي‌شود و به امضاي طرفين خواهد رسيد. در نشستي كه روز گذشته با مسوولان شركت فولاد داشتيم آنها مدارك مالكيت و اساسنامه باشگاه استقلال اهواز را هم از ما گرفتند.»

بارسلونا به دنبال دي‌ماريا!

روزنامه اسپورت نزديك به باشگاه كاتالان مدعي شد كه مسوولان بارسا قصد دارند براي خريد هافبك منچستريونايتد، پيشنهادي به اين باشگاه ارايه دهند و او را بازگردانند. انتخابات رياست بارسا و حضور دي‌ماريا در كوپا امريكا باعث شده تا احتمال انتقال اين ستاره 27 ساله، كمرنگ شود ولي بارسلونا خواهان جذب اوست و به نظر مي‌رسد كه پيشنهادي به باشگاه منچستريونايتد نيز ارايه كرده است. دي ماريا فصل ضعيفي را در يونايتد سپري كرد ولي شياطين سرخ قصد دارند استفاده بهتري در فصل آينده از اين ستاره آرژانتيني داشته باشند. به نظر مي‌رسد ارتباط بسيار نزديك دي‌ماريا با ليونل مسي هم تاثير بسزايي در پرونده حضور او در نيوكمپ داشته باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون