• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3279 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۷ تير

نزاع خانوادگي حادثه آفريد

شك مرگبار زن جوان به شوهرش

اعتماد| زني كه فكر مي‌كرد شوهرش با زن ديگري ارتباط دارد با چاقو او را به قتل رساند.
شامگاه پنجم تير، امسال ماموران كلانتري 127 نارمك از طريق تماس با فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان وقوع يك فقره نزاع منجر به جرح قرار گرفتند. با حضور ماموران در محل مشخص شد مردي 26 ساله پس از نزاع با همسرش فاطمه مورد اصابت چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بيمارستان به دليل شدت خونريزي جان خود را از دست داده است.
همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني، ماموران پرونده‌اي مقدماتي با موضوع «قتل عمد» تشكيل و براي رسيدگي در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دادند. گزارش پزشكي قانوني علت مرگ را «خونريزي شديد بر اثر اصابت جسم تيز» اعلام كرده بود كه تحقيقات پليس از همسر مقتول آغاز شد.
زن 21 ساله در همان بازجويي‌هاي اوليه به قتل همسرش اعتراف كرد و در شرح حادثه گفت: «چند وقتي مي‌شد كه به همسرم مشكوك شده بودم. احساس مي‌كردم با زن ديگري ارتباط دارد. شب حادثه از او خواستم تلفن همراهش را به بهانه تماس گرفتن به من بدهد اما او اين كار را نكرد. همين كارش باعث شد تا درگيري لفظي بين ما شروع شود. ناگهان همسرم به سمت من حمله كرد و موهاي سرم را كشيد. من هم كنترلم را از دست دادم و با چاقوي آشپزخانه ضربه‌اي به او زدم كه به قفسه سينه‌اش خورد. چاقو در سينه همسرم جا مانده بود ولي او به همان شكل و در حالي كه خونريزي داشت به سمت پله‌ها رفت و روي زمين افتاد. صاحبخانه هم كه از حادثه باخبر شده بود با اورژانس و پليس تماس گرفت. با كمك هم همسرم را به بيمارستان برديم اما او پس از مدت كوتاهي فوت كرد. ماموران پليس هم وقتي ماجرا را فهميدند مرا به كلانتري آوردند.»
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به اعتراف صريح متهم از صدور قرار بازداشت موقت او از سوي مقام قضايي و انجام تحقيقات تكميلي در اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ خبر داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون