• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3279 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۷ تير

خبر كوتاه

اخاذي مرد زن‌نما در واتس‌آپ

فارس | مردي زن‌نما كه از طريق شبكه اجتماعي واتس‌آپ اقدام به ايجاد مزاحمت براي زنان مي‌كرد از سوي پليس فتاي لرستان شناسايي و دستگير شد.  خانمي با مراجعه به مراجع قضايي بيان داشت كه در گروهي دوستانه در فضاي مجازي با خانمي به هويت جعلي «نازگل» آشنا شدم و شماره تماس خود را براي اين شخص ارسال كردم كه بعد از مدتي متوجه شدم شخص مورد نظر خانم نيست. از روز بعد از آشنايي با فرد مورد نظر، نازگل با ايجاد مزاحمت و عنوان اين موضوع كه عكس پروفايل او را در اختيار همسرش مي‌گذارد وي را تهديد به خواسته نامشروع كرد. سرهنگ فرهاد ابدال چگني رييس پليس فتا لرستان در اين رابطه مي‌گويد: كارآگاهان پليس فتا استان، با تحقيقات مقدماتي و اقدامات فني موفق به شناسايي فرد مذكور شده و وي را دستگير كردند. برخي افراد بدون اطلاع از قوانين و مقررات حاكم بر فضاي مجازي وارد اين فضا شده و محيط ناامن و آلوده براي ساير كاربران فراهم مي‌كنند كه پليس فتا با اين گونه موارد به‌شدت برخورد خواهد كرد.

 

تصادف مرگبار در خمين

ايرنا | واژگوني خودرو در خمين يك كشته و دو مجروح برجا گذاشت.
عصر روز جمعه برخورد يك دستگاه خودروي‌ ام‌وي‌ام با تير برق موجب واژگوني آن شد. در اين حادثه يكي از سرنشينان به دليل شدت جراحات وارده در دم جان سپرد و دو سرنشين ديگر نيز پس از اقدامات پيش بيمارستاني براي ادامه مداوا به بيمارستان امام خميني (ره) اين شهرستان انتقال داده شدند. سرهنگ ابوالفضل اميدي، علت اين سانحه را از سوي كارشناس پليس راهنمايي و رانندگي، ناتواني در كنترل وسيله نقليه به علت تخطي از سرعت مطمئنه عنوان كرد.

 

مرگ 23 تن با سلاح سرد طي 2 ماه در تهران

ايسنا | در دو ماه نخست امسال 23 مورد فوت ناشي از سلاح سرد به مراكز پزشكي قانوني استان تهران ارجاع شده كه اين تعداد در مقايسه با مدت مشابه سال قبل افزايش يافته است. پزشكي قانوني استان تهران اعلام كرد: در ماه‌هاي فروردين و ارديبهشت امسال 23 مورد فوت ناشي از سلاح سرد در استان رخ داده است كه اين تعداد در مقايسه با مدت مشابه سال قبل كه تعداد فوت ناشي از سلاح سرد 18 مورد اعلام شده بود 8/27 درصد افزايش يافته است. از كل فوت‌شدگان ناشي از سلاح سرد در دو ماه نخست امسال 16 نفر مرد و 7 نفر زن بوده‌اند. در ارديبهشت‌ماه امسال نيز تعداد فوت‌شدگان ناشي از سلاح سرد با 4/44 درصد افزايش نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 نفر اعلام شده است.

 

مرگ دو كارگر بر اثر گازگرفتگي هنگام تخليه چاه

مهر | دو كارگر بر اثر مسموميت ناشي از گاز گرفتگي هنگام تخليه چاه فاضلاب يك واحد مسكوني، جان خود را از دست دادند.  جلال ملكي، سخنگوي سازمان آتش‌نشاني شهرداري تهران در مورد اين حادثه گفت: اين حادثه در محله قيام دشت خيابان باهنر اتفاق افتاد كه طي آن اين دو كارگر بر اثر گازگرفتگي در عمق دو متري چاه فاضلاب يك واحد مسكوني جان خود را از دست دادند. آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه، سه كارگر را از داخل چاه خارج مي‌كنند كه متاسفانه دو نفر از آنها به دليل مسموميت ناشي از گازگرفتگي جان خود را از دست مي‌دهند. كارگر سوم نيز كه حدود ۴۵ سال سن دارد پس از خروج از چاه براي دريافت خدمات درماني مناسب تحويل عوامل اورژانس شد. ملكي با بيان اينكه همواره در عمق چاه فاضلاب مقدار زيادي گازهاي كشنده وجود دارد، افزود: كارگر اول وارد چاه مي‌شود كه به دليل مسموميت شديد در داخل چاه گرفتار مي‌شود كه دو كارگر ديگر نيز براي نجات وي وارد چاه شده كه اين دو كارگر نيز دچار گازگرفتگي شده و در داخل چاه گرفتار مي‌شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون