• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5459 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۲ فروردين

شرايط اردو ما را ناراحت كرد اما تصميم گرفتيم روي هدف تمركز كنيم

شرايط اردو ما را ناراحت كرد اما تصميم گرفتيم روي هدف تمركز كنيم

فاطمه ابراهيمي

ستاره تيم ملي فوتبال ايران مي‌گويد اتفاقات قبل از سفر تيم به ميانمار براي بچه‌ها ناراحت‌كننده بود اما بازيكنان تصميم گرفتند تنها روي هدف‌شان كه بردن ميانمار بود، تمركز كنند.  تيم ملي زنان ايران در شرايطي كه كمتر كسي فكرش را مي‌كرد موفق شد در بازي رفت و برگشت با يك برد و يك تساوي ميانمار قدرتمند را شكست دهد و از مرحله نخست انتخابي المپيك 2024 پاريس صعود كند و به دور بعد برود. اين تيم در شرايطي ميزبانش را شكست داد كه بدون بازي دوستانه و تنها با چند روز تمرين و با حاشيه‌هاي فراوان راهي مسابقات شده بود. ايران در بازي نخست با تك‌گل افسانه چترنور خانم گل ليگ امسال به پيروزي دست پيدا كرد. چترنور كه در همان بازي عنوان بهترين بازيكن زمين را هم به دست آورد در رابطه با شرايط تيم قبل از اعزام و حاشيه‌هاي 

به وجود آمده به «اعتماد» گفت: «ما هفت، هشت روزي در اردو بوديم و خب يكسري حواشي براي ما به وجود آمد. با اين حال اين حواشي ما را از هدفي كه داشتيم دور نكرد. البته ناراحت شديم ولي از اصل چيزي كه مي‌خواستيم دور نكرد. ما فقط به هدفي كه داشتيم فكر مي‌كرديم.»  مهاجم تيم ملي در مورد ميانمار گفت: «مي‌دانستيم با ميانمار بازي داريم و شرايط را متوجه بوديم. ما قبلا با اين تيم بازي كرده بوديم و تجربه تقابل با آنها را داشتيم. تيم ميانمار خيلي تيم خوب و جنگنده و سرعتي بودند. طرز بازي كردن‌شان هم نشان مي‌داد چقدر اينها روي پاي همديگر بازي كرده‌اند.» او ادامه داد: «اين تيم 3، 4 ماه پيش با چند تيم بازي كرده بود و بازي‌هاي تداركاتي زيادي را پشت سر گذاشته بودند، ولي ما بدون اينكه بازي تداركاتي داشته باشيم يهو آمديم در اردو. باز هم مي‌گويم ما كمتر از 10 روز زيرنظر كادرفني تمرين كرديم.»  چترنور در رابطه با گل ارزشمندي كه در بازي رفت زد و موجب پيروزي ايران شد، اظهار داشت: «در بازي اول خدا را شكر توانستم گل ارزشمندي را به ثمر برسانم. در آن بازي توانستم بهترين بازيكن زمين شوم و بابت اين مساله ‌مديون تك‌تك هم‌تيمي‌هايم هستم.» 
اين بازيكن كشورمان با تمجيد از رقيب و فرم بازي آنها گفت: «تيم ميانمار در اين دو بازي خيلي موقعيت داشت ولي خدا را شكر نتوانست از موقعيت‌هايش استفاده كند. ما در بازي اول فقط يك موقعيت داشتيم و خوشحالم كه توانستم از همان يك موقعيت به نحو احسن استفاده كنم و باعث شوم كه تيمم برنده شود.»  چترنور با تاكيد بر اينكه تيم نياز دارد به حمايت بيشتر گفت: «خدا را شكر توانستيم صعود كنيم به دور بعد و جا دارد همين‌جا از همه مسوولان تقاضا كنم و اين انتظار را دارم كه در فيفادي‌ها براي ما بازي‌هاي زيادي درنظر بگيرند. ما نياز داريم به اين بازي‌هاي دوستانه. اگر اين اتفاق بيفتد ما مي‌توانيم مثل اين‌بار كه درخشيديم و تاريخ‌سازي كرديم اين كار را تكرار كنيم.» ستاره فوتبال ايران در انتها افزود: «وقتي ما مي‌توانيم تنها با 8 روز تمرين اين‌قدر بدرخشيم و صعود كنيم پس قطعا با تمرين‌هاي بيشتر و اردوهاي بهتر كه فدراسيون دراختيار ما قرار مي‌دهد، مي‌توانيم بهتر از اينها هم نتيجه بگيريم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون