• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5476 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۱۶ ارديبهشت

برد پيت در زمين مسابقات اتومبيلراني

فيلمبرداري فيلم «فرمول وان» با بازي برد پيت از همين ماه شروع مي‌شود و براي اين فيلم پيت در رقابت‌هاي واقعي فرمول وان رانندگي مي‌كند.
به گزارش مهر به نقل از ورايتي، جوزف كوشينسكي از همين ماه فيلمبرداري «فرمول وان» با بازي برد پيت را شروع مي‌كند و از ۱۱ تيم فيلمبرداري بهره مي‌گيرد.
وي كه با كارگرداني «تاپ گان: ماوريك» نامزدي انجمن كارگردان‌هاي امريكا را كسب كرد، ثابت كرده به اندازه كافي جاه‌طلبي دارد كه بخواهد پروژه بعدي‌اش را در زمين مسابقات اتومبيلراني شروع كند.
كوشينسكي قرار است در فيلم جديدش برد پيت را در نقش يك راننده «فرمول وان» كه از بازنشستگي خارج مي‌شود و دوباره مسابقه مي‌دهد جلوي دوربين ببرد. لوييس هميلتون راننده محبوب مسابقات اتومبيلراني و برنده ۷ دوره رقابت‌ها هم به عنوان تهيه‌كننده با اين پروژه همراه است و احتمال مي‌رود در نقش خودش هم بازي كند.
در حالي كه اپل سازنده اين فيلم است و از همين حالا به اكران موفق فيلمش در سال آينده اطمينان دارد، كوشينسكي و جري بروكهايمر ديگر تهيه‌كننده فيلم قصد دارند در مسير واقعي «فرمول وان» فيلمبرداري خود را انجام دهند. براي انجام اين كار آنها كوچك‌ترين دوربين ۶k متحرك را ساخته‌اند تا تماشاگر فيلم را به داخل كابين راننده ببرند. برد پيت هم واقعا يك ماشين فرمول وان را كه توسط مرسدس بنز ساخته شده براي اين فيلم مي‌راند.
هميلتون در ارتباط هر روزي با پروژه است و در مورد پيشبرد خط داستاني مشاوره مي‌دهد تا صحيح‌ترين داستان تصوير شود. كوشينسكي هم گفته از فيلم «جايزه بزرگ» جان فرانكن‌هايمر الهام مي‌گيرد تا اين فيلم را بسازد. جالب‌تر اينكه تام كروز هم پيشنهاد داده كه در صورت نياز به او براي رانندگي آماده همكاري است.
پيش از ساخت «تاپ گان: ماوريك» كوشينسكي بيشتر براي كارگرداني فيلم‌هاي علمي- تخيلي «فراموشي»، «ترون: ميراث» و «تنها شجاعان» شناخته مي‌شد اما اكنون با موفقيت «ماوريك» به يكي از پرطرفدارترين فيلمسازان سينما بدل شده است.
سيلورستون مسير جايزه بزرگ بريتانيا است و اين رويداد امسال ۹ جولاي برگزار مي‌شود. هنوز مشخص نيست آيا برد پيت واقعا با ديگر رانندگان در طول مسابقه رقابت مي‌كند يا فيلمبرداري قبل يا بعد از مسابقه واقعي با حضور رانندگان انجام مي‌شود.
دامسون ادريس ديگر بازيگر فيلم است و ارن كروگر، از نويسندگان «تاپ گان: ماوريك» فيلمنامه را نوشته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون