• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5481 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۲۱ ارديبهشت

اتفاقات بزرگي در راه است، اميد‌ها زنده شده و حق دوباره در منطقه طلوع خواهد كرد

فرمانده كل سپاه با اشاره به اينكه دشمنان شديدا به انزواي سياسي افتاده‌اند، گفت: صهيونيست‌هايي كه چند ماه قبل به رجزخواني افتاده بودند، اكنون خيره مانده‌اند، زيرا هر روز بيش از ۳۰ عمليات مسلحانه در سرزمين‌هاي اشغالي صورت مي‌گيرد.
سرلشكر پاسدار حسين سلامي در حاشيه اجلاسيه اساتيد و فرماندهان شبكه تربيتي صالحين بسيج در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تحولات منطقه در جهت گسستگي انسجام دشمنان ما پيش مي‌رود.
به نوشته ايسنا، فرمانده كل سپاه پاسداران در 
اين باره ادامه داد: وضعيت در سرزمين‌هاي اشغالي با مجاهدت همه فلسطيني‌ها روند نگران‌كننده‌اي را براي صهيونيست‌ها ايجاد كرده است. شرايط داخلي، اعتراضات سياسي و اجتماعي خود مردم ساكن در سرزمين‌هاي اشغالي نشان مي‌دهد كه نظام سياسي صهيونيست‌ها، يك نظام مستقري نيست.
وي با اشاره به خروج امريكايي‌ها از منطقه، تصريح كرد: الحمدلله امريكايي‌ها به شكل گسترده‌اي از منطقه خارج و مجبور شدند كه منطقه را از اولويت‌هاي سياسي خودشان خارج كنند و روابط ما با همسايگان شرايط مناسب‌تري به خود گرفته است و خبري از انزواي سياسي كه دشمنان براي ما طراحي كرده‌ بودند، نيست.
سرلشكر سلامي طراحي گسترده دشمن در اغتشاشات سال گذشته مبني بر سرنگوني نظام ولايي و مردم پايه و مقتدر ايران اسلامي را بخشي از پازل شوم دشمنان قسم‌خورده اين نظام برشمرد و گفت: دشمن به قائمه نظام حمله كرده بود تا قاعده را بشكند، چراكه رهبري، قائمه نظام اسلامي و مردم، قاعده آن هستند.
فرمانده كل سپاه پاسداران با بيان اينكه اتفاقات بزرگي در راه است، اميد‌ها زنده شده و حق دوباره در منطقه طلوع خواهد كرد، يادآور شد: صهيونيست‌هايي كه چند ماه قبل به رجزخواني افتاده بودند، اكنون خيره مانده‌اند، زيرا هر روز بيش از 30 عمليات مسلحانه در سرزمين‌هاي اشغالي صورت مي‌گيرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون